Heb ene klein projectje, traanplaat matjes, wilde het toch even met jullie delen wat jullie ervan vinden.
erikkosters schreef:ik heb ze ook, bevallen prima!idd! geven ook wat extra stevigheid vind ik. alleen als t nat is dan ist wat minder, maarja, handdoekje mee en klaar!
als je er van houd dan zou ik het er in laten...
staat opzich wel netjes. ben er zelf alleen geen fan van, vooral zoals je zelf al zegt dat ze nogal glad zijn bij nat weer.. TvH schreef:als je er van houd dan zou ik het er in laten... ik vind het wel wat hebben ja, t geeft qua rijden wel meer stevigheid. gewone matjes glijden toch vaak weg (je kan ze wel vastzetten maar oke) en bij slecht weer, handdoekje mee, schoenen droogmaken, en klaar ben je weer. en de zomer komt er eindelijk aan !
dat is idd zo dat de gewone matten wel eens willen glijden, gelukkig hebben ze daar in het type die ik heb wel over na gedacht, daar zitten standaard "klemmen" in waarop je je matten kunt vastzetten...
maargoed zoals ik al zij, het is maar net wat je er zelf an vind.. TvH schreef:dat is idd zo dat de gewone matten wel eens willen glijden, gelukkig hebben ze daar in het type die ik heb wel over na gedacht, daar zitten standaard "klemmen" in waarop je je matten kunt vastzetten... alles in het "tunen" gaat toch puur om smaak?! maar das idd wel handig ja als er al klemmen in zitten.
ja natuurlijk gaat het om smaak, vandaar dat ik zeg dat als dit jou smaak is moet je ze laten zitten.
zeg ook niet dat ik het lelijk vind, vind het alleen onpraktisch (maarja ik ben dan ook zo'n persoon die 9 van de 10 keer toch de handdoek vergeet mee tenemen)... maar 1 ding is wel beter, het is goed schoon te houden, modder in gewone matten kan soms een ramp zijn om dat er uit te krijgen..
ja op dat gebied is het super!
en idd, je moet net je handdoekje bij hebben. was ook geen aanval ofsow hoor met dat van de smaak. ik moet er mee rijden ;) mn pa vind het afschuwelijk, dusja. trek me daar toch niet zo heel veel van aan, maar was eigenlijk gewoon benieuwd naar de reacties of het er netjes uitzag.
voel me ook zeker niet aangevallen.
maar heb mn weekend niet lees maar: https://www.306-forum.nl/viewtopic.php?t=1435 iedereen heeft zijn eigen mening over deze matjes, en idd als je een showe auto hebt staat traanplaat matjes zeer netjes, allen omdat ik met die van mij toch best veel rij privé vind ik het onpraktisch aangezien het hier in het hoge noorden droog kan zijn maar zodra je naar het zuiden rijd kan regennen en zoals ik al zij zou ik in zo'n geval dus geen handdoek in de auto hebben liggen, met alle gevolgen van dien...
das idd wel heel klote van je auto ja!
kan je er ook niet mee helpen, ben ook best een leek wat betreft auto's. maarja, ik moet zelf nog ff kijken hoe het gaat met slecht weer e.d., heb voor de zekerheid me gewone matten ook nog achterin de auto liggen. we zullen zien hoe gaat t gaat werken!
idd weer klote, zou net boodschappen gaan doen (heb mn moeders auto ff in bruikleen genomen toen, zij haalt mn startmotor morgen ook op wat ik overigens super vind)
nou zou zo zeggen veel plezier met je nieuwe matjes, hoop dat je er gewoon goed over te speken blijft, anderz zou ik zeggen plak op de plek waar je je voeten zet gewoon een rubber of stoffen matjes...
das idd wel beter ja!
wat kunnen moeders toch goed zijn! als er iets veranderd met de matjes dan knal ik het nog wel ergens in het forum weg. |