Hallo iedereen,
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Geert 49 jaar jong uit België. Ik rij dagelijks een Skoda Octavia Combi IV van de werkgever.
Op zondag ruil ik deze dikwijls in voor de Vespa GTS 250 of mijn Honda VT750 ACE (Shadow).
Nu heb ik altijd wel een extra wagen voor de fun en om de wintermaanden door te brengen.
In 2010 had ik de 306 Cabrio, deze is bij de scheiding toen bij de ex gebleven. Ondertussen heb zowat van alles gehad:
Mercedes W123 200D
Mercedes W123 250E
Mercedes 190 2.0 Benzine
Mercedes W124 250D
VW Golf 3 Cabrio
Opel Astra Twintop
VW Polo
Mercedes W202 E180
Ford Capri
Toyota MR2 Roadstar
En nu is het dus een 306 Sedan 1.6i XR uit 1998 geworden met slechts 84000km.
Altijd dealer onderhouden en komt van eerste eigenaar.
Hij heeft hier en daar wat krassen en duikjes. De stof op de deurpanelen komt los.
Het is de bedoeling dat ik hem volledig in orde zet en dat wat extra's toevoeg zoals:
Spoiler op de achterklep, Mooi velgje, Radio & luidsprekers upgraden, misschien zelfs een dakje plaatsen. enzo .....
Deze avond gekocht, hier in België moet hij dan naar de keuring (apk) voor verkoop. Dus ergens volgende week rijden we er mee.
Ik hoop de nodige tips hier terug op het forum te vinden.
Groeten Geert
Foto's plaatsen moet ik nog even uitzoeken.
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Geert 49 jaar jong uit België. Ik rij dagelijks een Skoda Octavia Combi IV van de werkgever.
Op zondag ruil ik deze dikwijls in voor de Vespa GTS 250 of mijn Honda VT750 ACE (Shadow).
Nu heb ik altijd wel een extra wagen voor de fun en om de wintermaanden door te brengen.
In 2010 had ik de 306 Cabrio, deze is bij de scheiding toen bij de ex gebleven. Ondertussen heb zowat van alles gehad:
Mercedes W123 200D
Mercedes W123 250E
Mercedes 190 2.0 Benzine
Mercedes W124 250D
VW Golf 3 Cabrio
Opel Astra Twintop
VW Polo
Mercedes W202 E180
Ford Capri
Toyota MR2 Roadstar
En nu is het dus een 306 Sedan 1.6i XR uit 1998 geworden met slechts 84000km.
Altijd dealer onderhouden en komt van eerste eigenaar.
Hij heeft hier en daar wat krassen en duikjes. De stof op de deurpanelen komt los.
Het is de bedoeling dat ik hem volledig in orde zet en dat wat extra's toevoeg zoals:
Spoiler op de achterklep, Mooi velgje, Radio & luidsprekers upgraden, misschien zelfs een dakje plaatsen. enzo .....
Deze avond gekocht, hier in België moet hij dan naar de keuring (apk) voor verkoop. Dus ergens volgende week rijden we er mee.
Ik hoop de nodige tips hier terug op het forum te vinden.
Groeten Geert
Foto's plaatsen moet ik nog even uitzoeken.
Peugeot 306 Sedan
Skoda Octavia Combi IV (Leasebak)
Vespa GTS 250ie
Honda VT750 ACE
Skoda Octavia Combi IV (Leasebak)
Vespa GTS 250ie
Honda VT750 ACE