Ben benieuwd of het wat gaat schelen. krijg heb volgende week binnen :P
Nou ik heb de kit binnen en gemonteerd.
het geeft een beter gevoel op het gaspedaal, maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de kit. Het filter element valt namelijk precies boven de radiateurslangen :? (Beetje ondoordacht volgens mij van K&N) Dus daar ga ik nog even mee aan de slag binnenkort Ohja en ik moest een soort plug in de rubberen slang steken alleen deze plug sluit niet helemaal lekker aan in de kit, vandaar de oranje kit had alleen oranje siliconen kit in me gereedschapskoffer hihihi moet het allemaal nog een keertje netjes maken. maar dat doe ik allemaal pas nadat ik de motor heb gewisseld.
Ziet er mooi uit, dat kitje.Waar had je dat ook alweer besteld? En wat waaren de kosten?
Herkenbaar blok (1.4) overigens! :D
ik heb de kit besteld bij ECD Autostyling.
die zaak zit hier 10 min vandaan dus scheelde me weer kosten voor rembours e.d. tevens doen die lui schadeherstel, en heb bij hun ook een aanvraag gedaan om de kleine deukjes weg te halen en me wielkasten uit te rollen. kwam op een nette prijs hiervoor en de auto gaat dus volgende maand weg voor et herstel. de kosten voor deze kit was 219 euri :shock: omdat ie voor de MPI (MultiPointInjectie) was. de kit voor de SPI was maar 119 euri. Iik had geen zin om zelf te kutten met van die nameless kitjes dus heb em gewoon besteld. ben liever iets meer kwijt voor kwaliteit :)
gaat je benzine verbruik er btw ook van omhoog ?? ik wil er binnenkort ook 1 in laten zetten voor ff da mooie geluid :) en die paar extra pktjes natuurlijk :) :mrgreen:
qua verbruik durf ik nog niet echt te zeggen, ik heb nog niet zo heel erg veel gereden.
den kdat het verbruik ongeveer het zelfde is gebleven voor zover ik nu zie :)
hmmz nu hebben ze de verkeerde besteld kan ik weer een week w88 :( nouja kan ik er alleen maar meer naar uitkijken :mrgreen:
:)
ik heb zelf het idee dat me auto ietsje zuiniger rijd. in ieder geval merk ik dat ik nu op de snelweg om 100 te rijden 300 toeren minder heb als voorheen..... scheelt toch wel
Ik ben em verloren, die beugel is doorgescheurd en heeft daardoor het filter losgelaten, deze is door het motorcompartiment gevallen op de snelweg :shock:
ik ga dus zeker wel een brief naar K&N schrijven hierover, want hij is op een laspunt wat hun hebben aangebracht, doorgescheurd en afgebroken. 219 euro gewoon foetsie...... ding is net een paar maandjes oud heb vandaag maar even het standaard filter weer gemonteerd :x
ik was aan het rond lezen maar :shock: :twisted: das kut zeg zonde
en heb je hier nog wat van gehoord van k&n zelf???? |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
57i kit K&N | markosV | 4 | 1,065 |
26th October 2010 om 20:56 Laatste bericht: markosV |