Beste forummers,
Ik heb een paar probleempjes met mijn 306 en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wanneer ik op de snelweg rijd met een gangetje van ong 120 km/h trilt tie heel erg,het voelt niet als onbalans maar meer als een hoogteslag.
Dat is het niet,heb ik nagekeken.
Ook op rotondes of lange bochten heb ik iets raars,het lijkt net of tie vanzelf terugstuurd.
Bijv. in een lange bocht naar rechts hou ik mijn stuur in een vaste stand en dan ineens geeft tie vanzelf een zwieper naar links alsof de stuurbekrachtiging uitvalt ofzo.
Hij trekt ook verschrikkelijk naar rechts ondanks dat tie al 2 keer goed is uitgelijnd.
Het sturen gaat ook wel zwaar vind ik,weet niet of dat zo hoort op deze modellen.
Nog een ding,bij vol insturen hoor je een "kloink"geluid.
Nou zit ik aan een paar dingen te denken
-Gebroken veer
-veerschotels of misschien de stuurlagers(boven op de schokdempers.)
Stabilisatorstangen en rubbers zijn oke.
Ohja ik zou mijn 306je graag willen laten tunen via een chip kan niet geloof ik maar kan ook geen powerbox vinden,iemand een adres voor mij?
Ik hoor graag van jullie
Bedankt alvast.
Groetjes
Ik heb een paar probleempjes met mijn 306 en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wanneer ik op de snelweg rijd met een gangetje van ong 120 km/h trilt tie heel erg,het voelt niet als onbalans maar meer als een hoogteslag.
Dat is het niet,heb ik nagekeken.
Ook op rotondes of lange bochten heb ik iets raars,het lijkt net of tie vanzelf terugstuurd.
Bijv. in een lange bocht naar rechts hou ik mijn stuur in een vaste stand en dan ineens geeft tie vanzelf een zwieper naar links alsof de stuurbekrachtiging uitvalt ofzo.
Hij trekt ook verschrikkelijk naar rechts ondanks dat tie al 2 keer goed is uitgelijnd.
Het sturen gaat ook wel zwaar vind ik,weet niet of dat zo hoort op deze modellen.
Nog een ding,bij vol insturen hoor je een "kloink"geluid.
Nou zit ik aan een paar dingen te denken
-Gebroken veer
-veerschotels of misschien de stuurlagers(boven op de schokdempers.)
Stabilisatorstangen en rubbers zijn oke.
Ohja ik zou mijn 306je graag willen laten tunen via een chip kan niet geloof ik maar kan ook geen powerbox vinden,iemand een adres voor mij?
Ik hoor graag van jullie
Bedankt alvast.
Groetjes