erikkosters schreef:voorkeur gaat uit naar de grijze, ook goed haha.. nog plannen mee Arie en Corina?
Ja,plannen wel,chiptuning voor de HDi,en een wat betere geluidsinstallatie,maar ik wil ook een cabrio er bij,maar dan zal m'n Ducati M900 weg moeten :(
De witte blijft geheel standaard,is ook beter voor de levensduur.Verder zal de HDi uiterlijk ook standaard blijven,ik investeer liever in comfort binnenin de auto,het zgn pimpen is ook prachtig,maar ik moet ergens een grens trekken.
Zijn er ook 306 cabrio's met 2.0 HDi?
TvH schreef:nee die zijn er niet, kun je uiteraard wel zelf maken :P
Dat wordt dan een mooi project voor (heel veel) later,ben momenteel samen met m'n zoon(1990)een DAF truck aan het restaureren,en er staan nog 1 Spijkstaal, 6 DAFs en 2 Heinkels op een opknap- restauratiebeurt te wachten.
3 DAF's zijn (nog) van mij,de rest doe ik in opdracht van 2 transportbedrijven.
Die Spijkstaal heb ik voor een symbolisch bedrag gekocht,het is een kippertje(hydraulisch) met een 2 pers cabine,verder heeft 'ie een 3 cilinder dieselmotortje en automatische transmissie.Hij staat nog tussen de pallets en trailers en is waarschijnlijk niet meer rijvaardig.
Maar dat dingetje wil ik gaan gebruiken als boodschappenwagentje hier op het industrieterrein,passen net twee europallets achterop en je mag 'm rijden met brommercertificaat,ideaal dus voor de jongens die wel eens bij mij bijklussen :D
Nog even het oordeel van de verzekeringsexpert afwachten,maar volgens de schadehersteller is het einde oefening met die frontschade en de geplofte airbags.
Als hij voor de verzekering total-loss is dan leg ik wat geld bij de verzekeringsuitkering en dan wordt de vervanger een 307 HDi SW.
Maar,dan nog blijven hier in ons gezin nog steeds twee 306jes over,de witte Break van mijn vrouw,en de onlangs aangeschafte 306 1.8 XT van onze zoon. Hij heeft twee maanden geleden een prachtige antracietkleurige 306 hatchback (bwjr 11-2000)gekocht,met aantoonbaar 55.000 km op de klok
ohw dit is shit. zo op het oog valt het enrom mee (mijn bedrijf bus zag er erger uit na dat ik een stil staande golf 4 met van achter op drukte met 50 a 60 en die word wel hersteld maarja mijn bus is dan ook 1.5 jaar oud)
echt jammer hoor, was een pracht wagen..
als hij voor demontage gaat en de koplampen zijn nog goed (en die worden verkocht) laat me dan ff weten hoe duur ze zijn..
TvH schreef:ohw dit is shit. zo op het oog valt het enrom mee (mijn bedrijf bus zag er erger uit na dat ik een stil staande golf 4 met van achter op drukte met 50 a 60 en die word wel hersteld maarja mijn bus is dan ook 1.5 jaar oud)
echt jammer hoor, was een pracht wagen..
als hij voor demontage gaat en de koplampen zijn nog goed (en die worden verkocht) laat me dan ff weten hoe duur ze zijn..
Linker koplamp is gesneuveld bij de crash en de rechter had een inwendig vochtprobleem.
TvH schreef:trouwens gefeliciteerd met de goeie aankoop van je zoon (heeft de goeie smaak niet van een vreemde :) )
hoop dat hij zijn 306je hier ook nog eens komt showe...
Hij leest hier wel,maar is verder niet zo'n forummer