Ik ging net ff stukje rijden, stond ik stil bovenop een soort viaduct.
Een beetje schuin dus, omdat er file was.
Dus ik denk ik kwartier tot 20 minuten daar gestaan stationar laten draaien gewoon.
Stap ik ff uit om te kijken hoe het met de file is.
Zie ik in eens allemaal koelvloeistof over straat lopen.
Maak ik me motorkap open komt er allemaal koelvloeistof langs de dop eruit.
Omdat de koelvloeistof te warm geworden is, dan kookt het bijna zegma en komt het omhoog.
Ik weet wel dat die dop daar speciaal voor gemaakt is, om als het te warm wordt door te laten zeg maar.
Ik ben trouwens daarna nog een stukje gaan rijden om te kijken of hij egt veel te warm wordt, maar dit was daarna niet meer het geval.
En er zit ook nog wel genoeg koelvloeistof in nu.
Maar hoe kan dit nou?
Ligt het aan de sensor die de ventilator moet aanlaten slaan?
Want deze begint volgens mij pas bij mij bij 100 graden ong.
Of aan totaal iets anders?
Groeten Dirk
Een beetje schuin dus, omdat er file was.
Dus ik denk ik kwartier tot 20 minuten daar gestaan stationar laten draaien gewoon.
Stap ik ff uit om te kijken hoe het met de file is.
Zie ik in eens allemaal koelvloeistof over straat lopen.
Maak ik me motorkap open komt er allemaal koelvloeistof langs de dop eruit.
Omdat de koelvloeistof te warm geworden is, dan kookt het bijna zegma en komt het omhoog.
Ik weet wel dat die dop daar speciaal voor gemaakt is, om als het te warm wordt door te laten zeg maar.
Ik ben trouwens daarna nog een stukje gaan rijden om te kijken of hij egt veel te warm wordt, maar dit was daarna niet meer het geval.
En er zit ook nog wel genoeg koelvloeistof in nu.
Maar hoe kan dit nou?
Ligt het aan de sensor die de ventilator moet aanlaten slaan?
Want deze begint volgens mij pas bij mij bij 100 graden ong.
Of aan totaal iets anders?
Groeten Dirk