Goede middag,
Mijn naam is Jeroen Breuer
Ben sinds gisteren in bezit van een Peugeot 306 XSI!
Hij heeft wel kmtjes achter de rug wel 234000 maar hij is van mijn jongere broertje geweest. Dus ik weet hoe de basis is.
Ik heb eerst een VW Golf II 1.6 '88 en een Opel Astra F 1.6i '95 gehad. Ben ook nog actief op opelforum.nl
Ik volg nu een studie stage aan de Universität des Saarlandes in Saarbrücken, Duitsland. Doorloop enkele vakken.
Ik ben van plan om deze Peug. zo ver mogelijk orgineel te maken. Omdat de auto nu niet echt mijn smaak is.
Hoop dat ik nu voldoende over me zelf vertelt heb!
Anders gewoon vragen!
Ik heb gelijk een probleem.
Vandaag wilde ik de standaard uitlaat onder de auto monteren blijkt de vorige eigenaar alle ophangpunten te hebben verandert of verwijdert!
Is er iemand in de omgeving Tilburg die tegen een vergoeding mijn kan helpen?
Kan helaas niet lassen!
Mijn naam is Jeroen Breuer
Ben sinds gisteren in bezit van een Peugeot 306 XSI!
Hij heeft wel kmtjes achter de rug wel 234000 maar hij is van mijn jongere broertje geweest. Dus ik weet hoe de basis is.
Ik heb eerst een VW Golf II 1.6 '88 en een Opel Astra F 1.6i '95 gehad. Ben ook nog actief op opelforum.nl
Ik volg nu een studie stage aan de Universität des Saarlandes in Saarbrücken, Duitsland. Doorloop enkele vakken.
Ik ben van plan om deze Peug. zo ver mogelijk orgineel te maken. Omdat de auto nu niet echt mijn smaak is.
Hoop dat ik nu voldoende over me zelf vertelt heb!
Anders gewoon vragen!
Ik heb gelijk een probleem.
Vandaag wilde ik de standaard uitlaat onder de auto monteren blijkt de vorige eigenaar alle ophangpunten te hebben verandert of verwijdert!
Is er iemand in de omgeving Tilburg die tegen een vergoeding mijn kan helpen?
Kan helaas niet lassen!