heeft er zeker een maand ingezeten en vond het eigenlijk niet zo mooi meer klinken omdat de woofer te zwaar was (1200watt JBL) dus toen maar weer andere woofer erin en een versterker van Caliber voor de speakers ipv alleen het monoblock van JBL...
zo is het nu nog, als er kritiek is hoor ik het graag, kan ik het in me achterhoofd houden voor volgende project in volgende auto als die komt...
dat plaatje in de midden wat voor de woofer ligt heb ik expres zo gehouden zodat ik hem er makkelijk uit kan halen ivm reservewiel als ik die ooit is nodig heb...
(maar toch hoop ik stiekem dat jullie het allemaal mooi vinden :oops: 8) )
zier er zeer goed uit hoor. En dat brengt meteen een vraag met zich mee. ik heb twee subs en 2 versterkers en een condensator. deze wil ik ook alla zoals jou inbouwen. heb je misschien de maten van beide projecten nog?
Mooi gedaan! Begrijp ik het goed dat je in dezelfde 306 twee keer zoiets gebouwd hebt?
Verder zit het reserve wiel onder de auto, dus dan hoef je niks uit het bagageruim te halen, mocht het onverhoopt voorkomen dat je een platte band krijgt ;)