Hallo allemaal,
zal me eerst even voorstellen. (wel zo netjes)
Ik ben Wesley Hoogeveen uit Dordrecht, 21 jaar en sinds een half jaar de bezitter van een Peugeot 306 XT (1.8)
Hele fijne auto, met een mankementje waar ik me gigantisch aan erger. (vooral nu het weer koud begint te worden)
Ik heb koude lucht als ik de knop naar koud draai, maar geen warme lucht als ik hem naar warm draai,
Als ik bij mijn auto de asbak loshaal, zit ik rechts (tegen het dashboardvakje aan zeg maar) naar een metalen haakje te kijken. Als ik die uittrek heb ik wel warme lucht, maar dus geen koude meer), en als ik hem induw heb ik alleen koude lucht. (een soort Mc Gyver-systeem dus...
Nu heb ik al bij diverse 306-jes de asbak losgehaald om te kijken of ik daar zo'n haakje zie om te kijken hoe dit vast hoort te zitten, maar ik heb nog niet 1 keer dat haakje kunnen vinden bij een andere auto. Ik heb ook al geprobeerd de zwarte kabel (vanaf de draaiknop hete/koude lucht) te volgen, maar die verdwijnt op een gegeven moment achter de roosters van de lucht onder je asbak, en dan ben ik hem kwijt.
Iemand enig idee hoe dit werkt, en of daar uberhaupt wel een haakje hoort te hangen?
Wesley Hoogeveen
zal me eerst even voorstellen. (wel zo netjes)
Ik ben Wesley Hoogeveen uit Dordrecht, 21 jaar en sinds een half jaar de bezitter van een Peugeot 306 XT (1.8)
Hele fijne auto, met een mankementje waar ik me gigantisch aan erger. (vooral nu het weer koud begint te worden)
Ik heb koude lucht als ik de knop naar koud draai, maar geen warme lucht als ik hem naar warm draai,
Als ik bij mijn auto de asbak loshaal, zit ik rechts (tegen het dashboardvakje aan zeg maar) naar een metalen haakje te kijken. Als ik die uittrek heb ik wel warme lucht, maar dus geen koude meer), en als ik hem induw heb ik alleen koude lucht. (een soort Mc Gyver-systeem dus...

Nu heb ik al bij diverse 306-jes de asbak losgehaald om te kijken of ik daar zo'n haakje zie om te kijken hoe dit vast hoort te zitten, maar ik heb nog niet 1 keer dat haakje kunnen vinden bij een andere auto. Ik heb ook al geprobeerd de zwarte kabel (vanaf de draaiknop hete/koude lucht) te volgen, maar die verdwijnt op een gegeven moment achter de roosters van de lucht onder je asbak, en dan ben ik hem kwijt.
Iemand enig idee hoe dit werkt, en of daar uberhaupt wel een haakje hoort te hangen?
Wesley Hoogeveen