Hallo,
De 306 1.4 SPI van mijn vrouw begint last van een lekke koppakking te krijgen (koelvloeistof drijft olie filmpje op).
Nu heeft een kennis nog een sloop 106 XSi (1.4 MPI) staan.
Als ik toch de kop van die 306 af moet gaan trekken, schroef ik net zo lief meteen die kop van die XSi over. (De 306 heeft ook geregeld start problemen, zie andere posts, die krijg ik er maar niet uit).
Heeft iemand dit al eens eerder gedaan?
Alle onderdelen zijn voor handen, zoals kabelboom, sensoren, inspuitcomputer etc.
Ga ik tegen dingen aan lopen die problemen op kunnen leveren?
Bijv. brandstofdruk te laag, extra sensoren in het onderblok die bij de SPI niet aanwezig zijn o.i.d.? Ik kan de auto's niet naast elkaar zetten, dus is lastig vergelijken ;-)
Ik hoor het graag!
De 306 1.4 SPI van mijn vrouw begint last van een lekke koppakking te krijgen (koelvloeistof drijft olie filmpje op).
Nu heeft een kennis nog een sloop 106 XSi (1.4 MPI) staan.
Als ik toch de kop van die 306 af moet gaan trekken, schroef ik net zo lief meteen die kop van die XSi over. (De 306 heeft ook geregeld start problemen, zie andere posts, die krijg ik er maar niet uit).
Heeft iemand dit al eens eerder gedaan?
Alle onderdelen zijn voor handen, zoals kabelboom, sensoren, inspuitcomputer etc.
Ga ik tegen dingen aan lopen die problemen op kunnen leveren?
Bijv. brandstofdruk te laag, extra sensoren in het onderblok die bij de SPI niet aanwezig zijn o.i.d.? Ik kan de auto's niet naast elkaar zetten, dus is lastig vergelijken ;-)
Ik hoor het graag!