hallo jongens ik heb een vraagje over de achterruitverwarmings schakelaartje, ik tot nu tu drie van die dingen gehad maar nog steeds doet de verwarming nietvan de achterruit. en de schakelaar klikt niet zeg maar ik heb er twee nu die niet klikken, moet het zo of zijn ze allebij kapot, en heb iemand een idee wat die schakelaartjes kosten bij de dealer en weet iemand waar ik een gebruiksaanwijzing voor een 306 s16 kan vinden
als je al meerdere schakelaars gehad hebt denk ik niet dat het aan de schakelaar licht.
volgens mij moet er nog ergens een relais zitten, denk dat die kapot is. zal morgen eens luisteren waar dat ding zit.
hey le-mans ik heb hetzelfde probleem ik denk dat het bij mij wel aan de schakelaar ligt kun je mij vertellen hoe ik deze uit en in moet bouwen alvast bedankt
hey michel20
Dit is al een heel oud topic :D het probleem lag aan de verbinding met de draden op de achterruit. zoek eens in de how-to, als je nix kan vinden roep dan ff, zoek ik mee.
Bij mij doen de middelste 4 a 5 draden het niet van de achterruit verwarming. De bovenste en onderste doen het wel. Wat kan hier mis zijn?
Ook een kwaaltje bij de oudere 306, kan je niks tegen doen dan een nieuwe ruit cq klep te plaatsen.[/align]
Kijk eens waar de splitsing zit op het achterraam.
als er wat aan de verbindingen is afgebroken zou je dat kunnen solderen. *edit* of op deze manier https://forum.xantiaclub.net/viewtopic.php?f=8&t=14149
mijn achterruit verwarmings schakelaar klikte ook niet [ lampje brande wel]]maar de achterruit verwarming werkte wel.
henky306 schreef:of zekering?nr 7 of 14, 30Amp. alleen lijkt me dit sterk als oorzaak, 2 draden worden wel verhit.
heb je al naar de aansluiting punten op je raam gekeken
die van mij zijn ook los heeft iemand een goede oplossing voor het opnieuw bevestigen hiervan? solderen ging niet bij mij
@ Henky, no problem doe ik ook (te) vaak
@ Kees lees ff terug, prima oplossing i.p.v. solderen ;) |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Schakelaar interieur verlichting | sander-enschede | 17 | 4,301 |
19th April 2014 om 12:49 Laatste bericht: joop-groen |
|
Waar is deze schakelaar voor? | higgy | 5 | 3,219 |
7th August 2012 om 08:46 Laatste bericht: peuspeter |