Goedemiddag,
Zal me eerst even voorstellen, ik ben Mark, nieuw hier op het forum.
Ik heb voor een prikkie een 306 1.4i XR kunnen kopen, ter vervanging van een Clio.
Auto is verder netjes in orde, en zal alleen gebruikt worden door het vrouwtje... ;)
Er is alleen 1 klein probleempje waar ik me aan irriteer.
Als de richtingaanwijzers gebruikt worden dan zie ik bij de achterlichten het bekende massaprobleem, namelijk dat de achterlichten wat zwakker gaan branden als het knipperlicht aan gaat. En dat vind ik heel irritant... :P
Heb de achterlichtunits al opengehad, en ze zijn netjes droog, en ik zie ook geen corrosie bij de contactpunten.
Voordat ik nu alles ga inspuiten met contactspray en alles goed schoonmaak, wil ik hier even informeren of het misschien verstandiger is om vanuit de achterlicht-unit een nieuw massa-contact te maken. Om te voorkomen dat ik er over pakweg een aantal maanden opnieuw last van krijg.
Iemand goede tips?
Zal me eerst even voorstellen, ik ben Mark, nieuw hier op het forum.
Ik heb voor een prikkie een 306 1.4i XR kunnen kopen, ter vervanging van een Clio.
Auto is verder netjes in orde, en zal alleen gebruikt worden door het vrouwtje... ;)
Er is alleen 1 klein probleempje waar ik me aan irriteer.
Als de richtingaanwijzers gebruikt worden dan zie ik bij de achterlichten het bekende massaprobleem, namelijk dat de achterlichten wat zwakker gaan branden als het knipperlicht aan gaat. En dat vind ik heel irritant... :P
Heb de achterlichtunits al opengehad, en ze zijn netjes droog, en ik zie ook geen corrosie bij de contactpunten.
Voordat ik nu alles ga inspuiten met contactspray en alles goed schoonmaak, wil ik hier even informeren of het misschien verstandiger is om vanuit de achterlicht-unit een nieuw massa-contact te maken. Om te voorkomen dat ik er over pakweg een aantal maanden opnieuw last van krijg.
Iemand goede tips?