Bedankt ik was al een tijdje lid maar net pas even snel foto's gemaakt ik heb even een vraagje hoe zet ik de foto's erop dat iedereen ze meteen kan zien zonder op die link te klikken:)
zelf gebruik ik daarvoor www.postimage.org
hier moet je stuk voor stuk de foto`s uploaden met de bovenste link heb je de foto direct in beeld.
nice car :)
VW Golf II 1988 1.4 60 PK --> Exit
Nissan 100 NX 1991 1.6 93 PK--> Exit Opel Astra F 1993 1.4 75 PK --> Exit Opel Astra F 1994 1.4 75 PK --> Exit Peugeot 306 1998 1.9D 74 PK --> Exit Audi A4 1995 1.6 101 PK --> Exit Opel Astra G 1999 1.6i sport 75 PK
week niet ik wil er wel graag nieuwe velgen onder enzo maar is alemaal zo duur
en ik moet dan ook meteen nieuwe banden ik weet veder ook niet wat mooi is om er nog aan te doen jij nog idee:D Arnaud_Molen schreef:week niet ik wil er wel graag nieuwe velgen onder enzo maar is alemaal zo duur nouja ik heb altijd ideeen echter komt het er bij mij ook niet van (geld gaat al op aan andere zaken) maar uhm setje velgen en iets verlagen staat altijd goed, maarja ik vind dat soort dingen altijd wel een persoonlijke kwestie...
Oke weet jij een goede site dan voor velgen want moet er dan Natuurlijk ook meteen andere banden onder hebben
en hoe gaat Verlagen in ze werk en wat kost zo iets en zitten er nog Nadelen aan verlagen?
naja naast dat de auto dus lager word niet heel veel..
maar waar moet je om denken: koop een fatsoenlijk verlagings setje ga niet te laag (3cm is perfect na mijn mening) voor is vrij simpel, nieuwe veren en schokbrekers enklaar maar achter is nieuwe schokbrekers en torsi verstellen (alleen moet je dan wel weten wat je doet) |