Na een lastige audio start, waarbij er wat kabels verbrand zijn, wil ik nu gaan beginnen aan het uiterlijk van de auto.
vandaag dan nieuwe koplampen binnen gekregen, en morgen even erop zetten.
Verder staat er nog op de planning:
Binnen een paar maanden een nieuwe kleur, namelijk: Noir Perla (als ik het goed zeg, klinkt als koffie :P)
Laat ik doen bij de snelle leeuw, ook meteen een fase 3 voorbumper voor een wat modernere look.
Als ik daarna weer geld heb andere velgen, zat aan ouragans te denken, maar dat komt nog wel.
Verder wil ik Xenon in me koplampen EN in de mistlichten, moet mogelijk zijn?
maar las dat het eigenlijk niet mocht ivm het niet hebben van koplamp wissers of sproeiers oid.
En dat was het wel zon beetje, eer ik dit allemaal heb zijn we wel een goede 4-5 maanden verder met mijn salaris..
Maar ik houd jullie op de hoogte!
Groeten uit het Oh zo mooie Rotterdam
dit zijn de koplampen trouwens ;)
vandaag dan nieuwe koplampen binnen gekregen, en morgen even erop zetten.
Verder staat er nog op de planning:
Binnen een paar maanden een nieuwe kleur, namelijk: Noir Perla (als ik het goed zeg, klinkt als koffie :P)
Laat ik doen bij de snelle leeuw, ook meteen een fase 3 voorbumper voor een wat modernere look.
Als ik daarna weer geld heb andere velgen, zat aan ouragans te denken, maar dat komt nog wel.
Verder wil ik Xenon in me koplampen EN in de mistlichten, moet mogelijk zijn?
maar las dat het eigenlijk niet mocht ivm het niet hebben van koplamp wissers of sproeiers oid.
En dat was het wel zon beetje, eer ik dit allemaal heb zijn we wel een goede 4-5 maanden verder met mijn salaris..
Maar ik houd jullie op de hoogte!
Groeten uit het Oh zo mooie Rotterdam
dit zijn de koplampen trouwens ;)