aangezien ik wel wat ideen heb ga ik toch maar een projectje openen, een tijdsplanning heb ik niet.
de basis ziet er op zich al leuk uit. vind de stripping niet verkeerd staan.donkere koplampen en knippers maken het net iets anders. de spiegels zelf ben ik nog niet over uit.
even een bekend fototje, zal van de week eentje nemen van de rechterkant, die stripping wijkt wat af van de linkerkant
![[Afbeelding: clear.gif]](https://www.306-forum.nl/clear.gif)
de enige minpuntjes die ik tot nu toe heb is de badkuip die ik dinsdagmorgen in de auto vond, 2 cm water bij de voeten van de chauffeur, :( probleem is al opgelost.
de ruitenwisser die niet doet wat ik wil. heb ik contact over met de verkoper.
wat wil ik,
mistlampen voor
electrische ramen voor (en achter indien mogelijk)
centrale vergrendeling, inclusief kofferbakontgrendeling.
net interieur, liefst wat sportievere stoelen er in met meer zijsteun, hoogteverstelling onder monteren bij chauffeur. bank met hoofdsteunen achter.
strakke hoedenplank zonder gaten er in.
sportgril of logoloze gril.
achterklepspoiler, weet de naam niet, maar zo eentje met 2 uitsparingen er in.
4 nieuwe sloten met 2 sleutels. altijd handig een reserve te hebben.
en dit alles wil ik origineel peugeot onderdelen. vind ik altijd de grootste uitdaging
verder ramen blinderen achter en logos achter verwijderen
heel net poetsen zodat het wit gaat blinken.
en er komt geen grote audio instalatie er in. simpel boxen voor en achter en een radio met cd wisselaar ergens in de auto
doel: eerste zes maanden geen geld uitgeven aan de auto zodat ik het verlies van de volvo wat kan wegpoetsen. die volvo was een drama technisch gezien. was er finaal mee opgeligt
indien iemand geintereseerd is in een hoedenplank met 2 kaliber boxen er in mag hij die altijd komen inruilen voor een hoedenplank zonder gaten in nette staat. dan is dit probleem in elk geval al opgelost.
hetzelfde geld voor de spiegels. als ik er originele handbediende int wit voor kan ruilen, wissel ik ze ook zo om.
ik hou jullie in elk geval op de hoogte.
de basis ziet er op zich al leuk uit. vind de stripping niet verkeerd staan.donkere koplampen en knippers maken het net iets anders. de spiegels zelf ben ik nog niet over uit.
even een bekend fototje, zal van de week eentje nemen van de rechterkant, die stripping wijkt wat af van de linkerkant
![[Afbeelding: clear.gif]](https://www.306-forum.nl/clear.gif)
de enige minpuntjes die ik tot nu toe heb is de badkuip die ik dinsdagmorgen in de auto vond, 2 cm water bij de voeten van de chauffeur, :( probleem is al opgelost.
de ruitenwisser die niet doet wat ik wil. heb ik contact over met de verkoper.
wat wil ik,
mistlampen voor
electrische ramen voor (en achter indien mogelijk)
centrale vergrendeling, inclusief kofferbakontgrendeling.
net interieur, liefst wat sportievere stoelen er in met meer zijsteun, hoogteverstelling onder monteren bij chauffeur. bank met hoofdsteunen achter.
strakke hoedenplank zonder gaten er in.
sportgril of logoloze gril.
achterklepspoiler, weet de naam niet, maar zo eentje met 2 uitsparingen er in.
4 nieuwe sloten met 2 sleutels. altijd handig een reserve te hebben.
en dit alles wil ik origineel peugeot onderdelen. vind ik altijd de grootste uitdaging
verder ramen blinderen achter en logos achter verwijderen
heel net poetsen zodat het wit gaat blinken.
en er komt geen grote audio instalatie er in. simpel boxen voor en achter en een radio met cd wisselaar ergens in de auto
doel: eerste zes maanden geen geld uitgeven aan de auto zodat ik het verlies van de volvo wat kan wegpoetsen. die volvo was een drama technisch gezien. was er finaal mee opgeligt
indien iemand geintereseerd is in een hoedenplank met 2 kaliber boxen er in mag hij die altijd komen inruilen voor een hoedenplank zonder gaten in nette staat. dan is dit probleem in elk geval al opgelost.
hetzelfde geld voor de spiegels. als ik er originele handbediende int wit voor kan ruilen, wissel ik ze ook zo om.
ik hou jullie in elk geval op de hoogte.
peugeot 306 1.9 diesel. xnd belfort 1996