Ik had een leuke tekst getypt en toen wilde ik fotos invoegen van mijn wagen.
Toen stonden dus alleen de fotos op het forum maar geen tekst dus voeg ik de nu maar even toe.
Ik ben Bob 19 jaar en ben student.:P
Heb sinds een half jaar een peugeot 306 1.4 hatchback xr uit 1996. Rood
Ik heb er een paar dingetjes aan gedaan om hem mooi te krijgen.
Zoals:
- Het dak en de motorkap heb ik over laten spuiten want de lak liet los wat bleek dat dat al een keer over gespoten was maar niet goed gedaan :( :shock:
- Heb er een leuke radio instalatie ingemaakt maar niet al te veel gwn een paar boxen en een leuke radio.
- Heb de achterdemper eraf gehaald. Vanaf de middendemper een recht stuk naar achteren gamaakt met een sierstuk op het einde gelast. Maakt een zeer goed geluid!! 8)
- En natuurlijk mijn naam op de zijkant van de wagen geplakt :P
Heb er inmiddels 7000 km mee gereden en tot nu toe bevalt ie prima alleen de thermostaat en kleppendeksel pakking laten vervangen.
Dit was mijn tekst hoort dus bij Bob.
Toen stonden dus alleen de fotos op het forum maar geen tekst dus voeg ik de nu maar even toe.
Ik ben Bob 19 jaar en ben student.:P
Heb sinds een half jaar een peugeot 306 1.4 hatchback xr uit 1996. Rood
Ik heb er een paar dingetjes aan gedaan om hem mooi te krijgen.
Zoals:
- Het dak en de motorkap heb ik over laten spuiten want de lak liet los wat bleek dat dat al een keer over gespoten was maar niet goed gedaan :( :shock:
- Heb er een leuke radio instalatie ingemaakt maar niet al te veel gwn een paar boxen en een leuke radio.
- Heb de achterdemper eraf gehaald. Vanaf de middendemper een recht stuk naar achteren gamaakt met een sierstuk op het einde gelast. Maakt een zeer goed geluid!! 8)
- En natuurlijk mijn naam op de zijkant van de wagen geplakt :P
Heb er inmiddels 7000 km mee gereden en tot nu toe bevalt ie prima alleen de thermostaat en kleppendeksel pakking laten vervangen.
Dit was mijn tekst hoort dus bij Bob.
debob!!!!