pas een 306je gekocht voor mijn vriendin, rem schijven vervangen , stabilisatorstang vervangen, en nu komt het ... ik wil zelf vanaf mijn schoonmoeder naar huis rijden en de versnellingspook lijkt lam?!
het komt er op neer dat we maar 2 versnellingen hebben ( ik gok de 2 en 4) ,rijden doet hij wel ik ben er toch gewoon mee naar huis gereden zo"n 20km, achteruit en versnelling 1 pakt de auto niet meer , de pook zelf valt naar de zijkant .( zit soort van los)
duidelijk een kat in de zak gekocht!
nu was de auto uiteraard niet heel duur maar wat kan het probleem zijn?
het is een 306 1.8 met 158000km uit 93
is het te maken en is dat dan de moeite?
ik heb zelf altijd een lease wagen gehad en heb er de ballen verstand van, en aangezien ik haar de 306 hebt aangepraat( alleen voor het uiterlijk ik vind een 306 gewoon mooi) voel ik me ook gewoon schuldig
heeft iemand een idee??
het komt er op neer dat we maar 2 versnellingen hebben ( ik gok de 2 en 4) ,rijden doet hij wel ik ben er toch gewoon mee naar huis gereden zo"n 20km, achteruit en versnelling 1 pakt de auto niet meer , de pook zelf valt naar de zijkant .( zit soort van los)
duidelijk een kat in de zak gekocht!
nu was de auto uiteraard niet heel duur maar wat kan het probleem zijn?
het is een 306 1.8 met 158000km uit 93
is het te maken en is dat dan de moeite?
ik heb zelf altijd een lease wagen gehad en heb er de ballen verstand van, en aangezien ik haar de 306 hebt aangepraat( alleen voor het uiterlijk ik vind een 306 gewoon mooi) voel ik me ook gewoon schuldig
heeft iemand een idee??