Doe ik gisteren de koffer dicht, krijg ik ze niet meer open, de sleutel draait niet meer in het slot :s best vervelend, iemand een idee hoe en wat ik eraan kan doen???
Lijkt op een probleem welke een vriend van me gehad heeft. Bij z'n 205 deed het slot van z'n achterklep het schijnbaar ook niet meer. Met veel kracht toch open gekregen... we waren wel als de dood dat de sleutel het zou begeven. Maar dat is niet gebeurd.
Kanttekening: z'n accu was leeg en zodoende deed z'n CV het niet meer. Mogelijk was dat bij hem de oorzaak.
schijnbaar licht het aan de CV, het pompje dat de koffer bediend moet te ver zijn uitgeschoten, enige oplossing, achterbank eruit, door de gaten in de koffer prullen tot je het pompje weer 'normaal' krijgt, koffer openen en dan best het pompje vervangen... Ik heb er geen ervaring mee, dus donderdag gaat ie naar de garage, pompje zou iets van een 45euro kosten...
De uitleg komt trouwens van een mechanieker daar, die had het met zijne ook voor; en zeker een tijdje werk...
schijnbaar licht het aan de CV, het pompje dat de koffer bediend moet te ver zijn uitgeschoten, enige oplossing, achterbank eruit, door de gaten in de koffer prullen tot je het pompje weer 'normaal' krijgt, koffer openen en dan best het pompje vervangen... Ik heb er geen ervaring mee, dus donderdag gaat ie naar de garage, pompje zou iets van een 45euro kosten...
De uitleg komt trouwens van een mechanieker daar, die had het met zijne ook voor; en zeker een tijdje werk...
het slotje weet ik niet hoe je het eruit moet halen, maar heb gezien dat het langst binnenuit wel mogelijk is, paar schroefjes...
Ik hou je op de hoogte :)