Hi Guys. Ik hoop dat jullie ff kunnen helpen. Gisteren is de 306 van mn vriendin afgekeurd op een te hoog CO. De auto rijdt prima. Geen gesputter of onregelmatig stationair lopen. Volgens mij is er ook geen vermogen verdwenen, al voelt het allemaal wel heel erg slap aan vergeleken bij mn eigen 205cti...
Bij de apk bleek dat het CO, zowel bij LPG en benzine, schommelt tussen bijna nul en 5% bij stationair. De regeling is aan het hunten rond de goede waarde. Op aanraden van de keurmeester heb ik de lambda vervangen en de computer gereset (door de accupolen los te halen), maar dit heeft niets geholpen. Is er een 306 expert die me ff een kant op kan sturen, want dit is zo veel anders dan de analoge jettronic uit mn eigen Peugeotje...
Het gaat om een:
Peugeot 306S, 1.4. Dus met TU motor.
Benzine en LPG G3
1997, 200K kms
Alvast bedankt!
Michiel

Bij de apk bleek dat het CO, zowel bij LPG en benzine, schommelt tussen bijna nul en 5% bij stationair. De regeling is aan het hunten rond de goede waarde. Op aanraden van de keurmeester heb ik de lambda vervangen en de computer gereset (door de accupolen los te halen), maar dit heeft niets geholpen. Is er een 306 expert die me ff een kant op kan sturen, want dit is zo veel anders dan de analoge jettronic uit mn eigen Peugeotje...
Het gaat om een:
Peugeot 306S, 1.4. Dus met TU motor.
Benzine en LPG G3
1997, 200K kms
Alvast bedankt!
Michiel