Hallo,
Nadat mijn Saab 9-3 wat kuren had, heb ik de 306 cabrio van mijn broer overgekocht. Na wat prutsen liep de Saab gisterenmiddag weer zoals het hoort, maar de cabrio blijft 8)
Het is een '95-er groene Roland Garros met zwart leer en 150.000km.
De minpuntjes van de auto:
- het dak is niet zo mooi meer (grijs en slap geworden) maar is wel waterdicht
- stationairtoerental zakt langzaam terug, maar blijft soms ook hoog hangen
- schokkerig (als in wisselend vermogen) optrekken en afremmen op de motor lijkt het soms ook of 'ie nog een shotje benzine krijgt
- stoelverwarming werkt niet meer :(
Foto's zullen zsm wel volgen ;)
edit: kan iemand mij een juiste bandenmaat doorgeven? Ik ga de auto invoeren van NL naar België en ze zijn hier zeer stipt op de juiste bandenmaat... Klopt 205/45/16 ? Heb internet en het forum al afgestruind, maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden!
Nadat mijn Saab 9-3 wat kuren had, heb ik de 306 cabrio van mijn broer overgekocht. Na wat prutsen liep de Saab gisterenmiddag weer zoals het hoort, maar de cabrio blijft 8)
Het is een '95-er groene Roland Garros met zwart leer en 150.000km.
De minpuntjes van de auto:
- het dak is niet zo mooi meer (grijs en slap geworden) maar is wel waterdicht
- stationairtoerental zakt langzaam terug, maar blijft soms ook hoog hangen
- schokkerig (als in wisselend vermogen) optrekken en afremmen op de motor lijkt het soms ook of 'ie nog een shotje benzine krijgt
- stoelverwarming werkt niet meer :(
Foto's zullen zsm wel volgen ;)
edit: kan iemand mij een juiste bandenmaat doorgeven? Ik ga de auto invoeren van NL naar België en ze zijn hier zeer stipt op de juiste bandenmaat... Klopt 205/45/16 ? Heb internet en het forum al afgestruind, maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden!
2000 Saab 9-5 Aero 2.3T bi-fuel Prins VSI
2000 Saab 9-5 Estate 2.3t
1999 Suzuki SV650 S
2000 Saab 9-5 Estate 2.3t
1999 Suzuki SV650 S