Ik heb sins anderhalve week mijn eerste auto...... een hele mooie zwarte peugot 306 2.0 16v... ik ben zelf een auto liefhebben en vind het dus ook leuk om er wat aan te knuttselen... ik ben al in de weer met een openluchtfilter en een rvs uitlaatsyteem van voor naar achteren... voor de rest heb ik nog niet echt plannen eventueel velgen maar dat kan nog wel ff wachten....
en heb bij deze ook gelijk een vraag.....
ik heb hem gekocht bij een dealer in hilversum...... en die zij dat er 121pk in zat... na mijn gevoel is dit meer en na het gevoel van meerder mensen die bij mij in de auto hebben gezeten en gereden vinden zij dit ook een beetje weinig.....
Zijn deze autos van zichzelf zo pittig of moet ik hem toch een x op de vermogesbank zetten??(aangezien dit 75 euro kost) :roll:
(foto's moet ik nog even maken heb et laatste tijd erg druk :P)
en heb bij deze ook gelijk een vraag.....

ik heb hem gekocht bij een dealer in hilversum...... en die zij dat er 121pk in zat... na mijn gevoel is dit meer en na het gevoel van meerder mensen die bij mij in de auto hebben gezeten en gereden vinden zij dit ook een beetje weinig.....
Zijn deze autos van zichzelf zo pittig of moet ik hem toch een x op de vermogesbank zetten??(aangezien dit 75 euro kost) :roll:
(foto's moet ik nog even maken heb et laatste tijd erg druk :P)