Hey daar! het duurde even maar hier toch nog even wat foto's en spec's van mijn auto.
Ben al bezig geweest met het interieur te bekleden.. strips bij het raam, handgrepen, deurpanelen, pookhoes, achter panelen.(bordeaux rood leder)
Spiegels en de stootstrips aan de zij kanten zijn vervangen in de kleur van auto. Alleen de voor en achterbumper moet ik nog spuiten en de handgrepen.
De 306 wordt ook nog een beetje verlaagd want hij staat een beetje ver boven de grond ;)
Ook ben ik nog op zoek naar andere velgen.. liefst spaak dus dit volgt nog :)
Ik heb een JBL 600w geluids installatie(geen subw) dus heb genoeg en mooi geluid.
Afgelopen weekend heb ik er een sport eind dempertje onder gezet.
Heb er een K&N luchtfilter setje in zitten.
Grill in voorbumper is in metallic zilver gespoten.
Heb er Angel eyes en andere achterlichten op gezet.
Inmiddels heeft de auto 183000km gelopen, distr riem, waterpomp en spanrollen zijn vervangen. Ik rij 7 a 800 km p/week dus wordt ook goed onderhouden ;)
Mja, dit was het wel zo'n beetje dacht ik :)
Greetz,
Marco
Ben al bezig geweest met het interieur te bekleden.. strips bij het raam, handgrepen, deurpanelen, pookhoes, achter panelen.(bordeaux rood leder)
Spiegels en de stootstrips aan de zij kanten zijn vervangen in de kleur van auto. Alleen de voor en achterbumper moet ik nog spuiten en de handgrepen.
De 306 wordt ook nog een beetje verlaagd want hij staat een beetje ver boven de grond ;)
Ook ben ik nog op zoek naar andere velgen.. liefst spaak dus dit volgt nog :)
Ik heb een JBL 600w geluids installatie(geen subw) dus heb genoeg en mooi geluid.
Afgelopen weekend heb ik er een sport eind dempertje onder gezet.
Heb er een K&N luchtfilter setje in zitten.
Grill in voorbumper is in metallic zilver gespoten.
Heb er Angel eyes en andere achterlichten op gezet.
Inmiddels heeft de auto 183000km gelopen, distr riem, waterpomp en spanrollen zijn vervangen. Ik rij 7 a 800 km p/week dus wordt ook goed onderhouden ;)
Mja, dit was het wel zo'n beetje dacht ik :)
Greetz,
Marco