Ik ben Goliath, echte naam is Richard en woon ergens in het noorden van ons mooie land.
Ik ben 21 jaar en heb nu bijna een jaar mijn rijbewijs.
Halverwege het jaar 2008 is mijn vader overleden en we hebben geprobeerd zijn
auto te verkopen zonder succes.
Om deze reden heb ik de auto zelf gehouden, alleen heb ik niet de mogelijkheid gezien er zelf gebruik van te kunnen maken, omdat een verzekering alleen al heel erg duur is voor mensen die net hun rijbewijs hebben.
Deze auto staat nu bij anderhalf jaar stil, maar mocht mijn inkomen een beetje stijgen dan wil ik wel proberen deze auto weer op de weg te krijgen, in de hoop dat het met een beetje hulp van een forum moet lukken 8)
De auto die ik bezig is een (Hoe kan het ook anders) Peugeot 306XR, hieronder aan paar specificaties.
Handelsbenaming: 306 XR 1.4 E2
Brandstof: Benzine
Omschrijving van de inrichting: hatchback
Aantal zitplaatsen: 4
Aantal staanplaatsen: Ik heb nog nooit in een personenauto gestaan, dus zou het niet weten, maar reken maar gewoon op geen! :P
Kleur(en): ROOD
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1360 cm3
Vermogen: 55 kW
Datum eerste toelating: 30-06-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 28-08-2008
Datum eerste afgifte Nederland: 30-06-1993
Wacht op keuren: Nee, ik wacht er tot ik hem kan laten keuren...
Geregistreerd als gestolen: Naar mijn weten niet :shock:
Natuurlijk werk het niet af zonder picture's :twisted:
Ik ben 21 jaar en heb nu bijna een jaar mijn rijbewijs.
Halverwege het jaar 2008 is mijn vader overleden en we hebben geprobeerd zijn
auto te verkopen zonder succes.
Om deze reden heb ik de auto zelf gehouden, alleen heb ik niet de mogelijkheid gezien er zelf gebruik van te kunnen maken, omdat een verzekering alleen al heel erg duur is voor mensen die net hun rijbewijs hebben.
Deze auto staat nu bij anderhalf jaar stil, maar mocht mijn inkomen een beetje stijgen dan wil ik wel proberen deze auto weer op de weg te krijgen, in de hoop dat het met een beetje hulp van een forum moet lukken 8)
De auto die ik bezig is een (Hoe kan het ook anders) Peugeot 306XR, hieronder aan paar specificaties.
Handelsbenaming: 306 XR 1.4 E2
Omschrijving van de inrichting: hatchback
Aantal zitplaatsen: 4
Aantal staanplaatsen: Ik heb nog nooit in een personenauto gestaan, dus zou het niet weten, maar reken maar gewoon op geen! :P
Kleur(en): ROOD
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1360 cm3
Vermogen: 55 kW
Datum eerste toelating: 30-06-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 28-08-2008
Datum eerste afgifte Nederland: 30-06-1993
Wacht op keuren: Nee, ik wacht er tot ik hem kan laten keuren...
Geregistreerd als gestolen: Naar mijn weten niet :shock:
Natuurlijk werk het niet af zonder picture's :twisted:
Dikke vette Mercedes!!!