Ik begrijp dat je fora mag laten zien en een link mag plaatsen zolang je geen mensen "afpakt".
Drm wil ik mijn nieuwe forum ook graag laten zien, deze is nu een weekje oud en ben ik samen met iemand net begonnen.
Sqam
De naam Sqam staat voor: Scooter Quad Auto en Motor.
Het gaat dus over deze onderwerpen, en we hanteren alle merken en types van deze 4 opties.
Hier kun je dus ook eventueel praten over peugeot.
We hebben op het moment nog weinig leden, maar omdat ik zelf denk dat er wel vraag is naar iets algemeent over meerdere onderwerpen hoop ik dat we vrij snel bekend worden in alleen nederland. Natuurlijk zijn de belgen en de luxemburgers ook welkom. :roll:
Zou ik ook mogen vragen wat jullie van het forum vinden? 8)
Drm wil ik mijn nieuwe forum ook graag laten zien, deze is nu een weekje oud en ben ik samen met iemand net begonnen.
Sqam
De naam Sqam staat voor: Scooter Quad Auto en Motor.
Het gaat dus over deze onderwerpen, en we hanteren alle merken en types van deze 4 opties.
Hier kun je dus ook eventueel praten over peugeot.
We hebben op het moment nog weinig leden, maar omdat ik zelf denk dat er wel vraag is naar iets algemeent over meerdere onderwerpen hoop ik dat we vrij snel bekend worden in alleen nederland. Natuurlijk zijn de belgen en de luxemburgers ook welkom. :roll:
Zou ik ook mogen vragen wat jullie van het forum vinden? 8)
Dikke vette Mercedes!!!