Ik starte vanochtend de auto en toen begon mijn airbag lampje te branden op mijn dashbord. Dit doet hij wel vaker maar na een seconden of 5 gaat hij meestal wel uit. (het is echt het airbag lampje waarop staat airbag). Mijn andere lampje van de stoel airbags blijven altijd al branden (misschien door zelfde probleem?)
Alleen nu blijft hij branden, komt dit door de kouw of moet ik echt ff langs de garage om hem door te laten meten wat het probleem is?
Hoe kan dit trouwens gebeuren dat het lampje zomaar aan gaat?
Dan heb ik meteen nog een vraag.
Omdat het zo glad was vanochtend heb ik 2x mijn klaxon nodig gehad, alleen allebij de keren deed deze het niet, kan het zijn door de kouw dat hij het niet doet, of is er toch iets van kortsluiting of iets geknapt?
Alvast bedankt,
Alleen nu blijft hij branden, komt dit door de kouw of moet ik echt ff langs de garage om hem door te laten meten wat het probleem is?
Hoe kan dit trouwens gebeuren dat het lampje zomaar aan gaat?
Dan heb ik meteen nog een vraag.
Omdat het zo glad was vanochtend heb ik 2x mijn klaxon nodig gehad, alleen allebij de keren deed deze het niet, kan het zijn door de kouw dat hij het niet doet, of is er toch iets van kortsluiting of iets geknapt?
Alvast bedankt,