Waar ergens kan ik de kleurcode van mijn 306 vinden? Het lijkt donker groen metallic, maar ik weet niet waar ik zo'n stikker kan vinden met de échte kleur
Groeten :)
Groeten :)
Waar ergens kan ik de kleurcode van mijn 306 vinden? Het lijkt donker groen metallic, maar ik weet niet waar ik zo'n stikker kan vinden met de échte kleur
Groeten :) sjaakvanderheide schreef:je hebt als het goed is een stikker in je bestuurdersportier...met daarop ook vermeld de bandenspanning..daar staat onderaan je kleurcode als het goed is. https://www.306-forum.nl/viewtopic.php?t...=kleurcode [SIZE=2][/SIZE]
Ok, ok, maar ik zoek gewoon een stikker in de auto, waarop de code vermeld staat, zodat hij gespoten kan worden
iemand een idee?
rechts op de bovenste rand van het schutbord (waarschijnlijk in groene letters oid) het is er idd op gespoten...
de stickers is vanaf 1998/1999 geloof ik...
hey, ik kan men kleurcode niet goed terugvinden.
Bedoelen jullie toch met schutbord de wielkasten? ik heb eronder gekeken aan de veerpoot maar kan daar niets terugvinden, enkel modder en vuil. :P Nu had ik men motorkap maar even open gedaan en daar zag ik wel groene cijfers staan, maar ik denk niet dat dat de kleurcode is? Check effe de foto's om te zien waar ik het over heb.
das niet het kleurnummer maar bouw nummer, hiermee kun je alle onderdelen via de dealer bestellen dacht ik (maar kan er ook naast zitten) maar als het goed is zijn ze gelijk aan de laatste cijfers van het chassis nummer...
De kleurcode staat echt op de veerpoot van het linker voorwiel (de witte letters):
Vervolgens ga je zoeken op deze website: https://www.scribd.com/doc/11599889/Peugeot-Kleurcodes succes ;)
De XS heeft het echt op het schutbord (het randje en groene verf)
De GTI heeft het idd ook op de veerpoot in het wit |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Kleurcode niet meer zichtbaar | gigoo | 15 | 4,780 |
1st October 2016 om 17:43 Laatste bericht: higgy |
|
kleurcode? | the blue pearl | 4 | 3,130 |
13th September 2009 om 19:09 Laatste bericht: erik-xsi |
|
Kleurcode oester grijs | paulinz'n306 | 2 | 2,686 |
16th June 2009 om 18:49 Laatste bericht: paulinz'n306 |