Hoi, mensen ik was wat aan het zoeken naar een witte 306 cabrio fase 3.
Ik kon niks vinden. Weten jullie of die überhaupt wel gemaakt zijn?
Hoi, mensen ik was wat aan het zoeken naar een witte 306 cabrio fase 3.
Ga er maar van uit dat dit een special paintjob is:
https://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=171268284 Wit is inderdaad niet geleverd (en ik snap waarom)
Hij is als wit in 2001 geimporteerd, ik neem aan dat het in een ander land misschien wel te koop is geweest.
Dan moet hij voor 2001 over gespoten zijn. En een auto van hooguit 6 jaar in een andere kleur spuiten? Ik weet het zo net nog niet ;)
dan kom je nog bij een ander probleem, ik meende te lezen dat het een phase 3 moest zijn, en deze op marktplaats is toch echt een phase 1 :P Dus uiteindelijk heb je er niks aan... nou jah, misschien toch wel.
Goed zoeken en snuffelen, of de auto overspuiten :) Jeroen schreef:Dan moet hij voor 2001 over gespoten zijn. En een auto van hooguit 6 jaar in een andere kleur spuiten? Ik weet het zo net nog niet ;) Hoezo voor 2001? Die volg ik niet helemaal..
Hij is in 2001 geinporteerd en als wit op kenteken gezet. Het lijkt me sterk dat jeje kentekenbewijs aan laat passen. Vandaar dat ik denk dat het voor 2001 gebeurt moet zijn
Er zijn wel degelijk cabrio's in het wit geleverd door Peugeot.
In ieder geval de fase 1 cabrio's. De kleur is blanc banquise. Hieronder een plaatje uit de folder van de fase 1 uit 1994. Heb er ook al eens een aantal in het wit zien rijden, en moet zeggen dat het de cabrio ook goed staat. De fase 2/3 cabrio's konden niet meer in het wit besteld worden. Hier een plaatje uit de folder van 2001. Grtz. Rob.
:shock: een openbaring voor mij :D Wist dit totaal niet en is ook nergens terug te vinden!
ps; een groene is mooier :P
MAAR... Dit is een franse folder, is het wel zeker dat ze nl wel geleverd zijn? Of zou het toch allemaal import zijn?
ps, zwart is het mooist 8)
Daar ben ik het helemaal mee eens, hoewel elke kleur staat de cabrio goed.
Zelfs het geel vind ik goed smoelen bij het masjien. Heb in tijdens mijn studie begin jaren 90 bij een Pugdealer vakantie een weekende gewerkt. En ik kan je verzekeren dat de cabriofolder voor NL hetzelfde waren. Je ziet ze alleen niet vaak in het wit. Hier een foto van een engelse fase 1 cabrio. Grtz. Rob. |