Welkom bij het moderating team van 306forum :D
succes met het moderaten...
Het Mod Team
succes met het moderaten...
Het Mod Team
Ik neem aan dat er 1 voorwaarde aan zit?
Dat je naar 1 van de meetings toekomt :mrgreen: Veel succes met het modder-eter schap :D
Welkom Geert
Jeroen schreef:Ik neem aan dat er 1 voorwaarde aan zit? Laat ik er nou van uit gaan dat hij de eerste Belgische meeting gaat organiseren waar weer Fransen op af komen :shock: 306 Forum gaat Europa veroveren [SIZE=2][/SIZE]
zoewe mut da seh! :P
congratz! btw, ik kom af en toe wel eens in Olen, heb daar nog 2 ex-lieven enal zitten! :P
Nou zijn voorwaarde is, dat hij voor mij alvast vuurwerk inkoopt daarzo, dan kan ik het gewoon bij hem ophalen ahahha
dus begin maar vast met sparen !
Nou Sander, komt dat even goed uit. Kijk eens wat bij mij om de hoek zit:
https://www.dekippenboer.be/ @coppez; da's toevallig. Olen is al niet groot, en toch al 2 lieven versleten hier :D @Bengel: je probeert een bbq los te peuteren hè ;) ik heb 't wel door ;) Bengel schreef:Welkom Geert Een bbq in Olen is echt goed te doen voor mij :mrgreen: Als hij een tent veldje heeft :mrgreen: Ik vind dit wel een mooie ontgroening :D :D
nouja roep niet te hard over BBQ, oosse had ooit ook dat super idee maar toen was ie zomaar verdwenen...
haha sander wil direct een "illegale" vuurwerk handel op gang zetten... maar welkom coffeecup, weer iemand die ons komt versterken..
Welkom :mrgreen:
En die BBQ houen we nog maar ff warm :P Mss je avater iets kleiner? :roll:
VW Golf II 1988 1.4 60 PK --> Exit
Nissan 100 NX 1991 1.6 93 PK--> Exit Opel Astra F 1993 1.4 75 PK --> Exit Opel Astra F 1994 1.4 75 PK --> Exit Peugeot 306 1998 1.9D 74 PK --> Exit Audi A4 1995 1.6 101 PK --> Exit Opel Astra G 1999 1.6i sport 75 PK |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Afscheid & Welkom | Bengel † | 9 | 3,987 |
24th September 2014 om 21:20 Laatste bericht: Froggie |
|
waar is een goeie mod gebleven? | wegpiraatje 306 | 22 | 3,341 |
1st November 2012 om 13:28 Laatste bericht: wegpiraatje 306 |