Voor de cabriobezitters onder ons:
Mocht je cabriokap niet meer open of dicht gaan.
Blijft de kap ergens steken en raakt de ecu de kluts kwijt dan kun je met onderstaande link de zaak gaan "debuggen".
Naast het electrisch schema van de kapbediening vind je ook informatie over de hydraulische componenten van het systeem.
Enkele stappen bij het debuggen zijn:
- Zekeringen checken.
- Zijn de sensoren op de cilinders aangesloten.
- Zijn de draden van de microswitch in het dak nog in orde.
- Is de sensor in het kofferdeksel in orde.
- Is de bedieningsschakelaar in orde.
- Is het pomprelais in orde.
Met een multimeter en een accu kun je al een heel eind komen richting de oplossing van het probleem.
Vond hem zelf duidelijk en zal zeker nog van pas komen bij problemen.
Met dank aan de webmaster van de Australische site peugeotclub.au.
Klik op onderstaande link voor de howto.
peugeotclub.au
Veel succes ermee.
Grtz.
Rob.
Nieuwe link aangezien oude niet meer werkt - moderator
Mocht je cabriokap niet meer open of dicht gaan.
Blijft de kap ergens steken en raakt de ecu de kluts kwijt dan kun je met onderstaande link de zaak gaan "debuggen".
Naast het electrisch schema van de kapbediening vind je ook informatie over de hydraulische componenten van het systeem.
Enkele stappen bij het debuggen zijn:
- Zekeringen checken.
- Zijn de sensoren op de cilinders aangesloten.
- Zijn de draden van de microswitch in het dak nog in orde.
- Is de sensor in het kofferdeksel in orde.
- Is de bedieningsschakelaar in orde.
- Is het pomprelais in orde.
Met een multimeter en een accu kun je al een heel eind komen richting de oplossing van het probleem.
Vond hem zelf duidelijk en zal zeker nog van pas komen bij problemen.
Met dank aan de webmaster van de Australische site peugeotclub.au.
Klik op onderstaande link voor de howto.
peugeotclub.au
Veel succes ermee.
Grtz.
Rob.
Nieuwe link aangezien oude niet meer werkt - moderator