Zijn er ook mensen die net als mij af en toe een beetje van pokeren houden? :)
Ik ben er momenteel weer erg verslaafd aan! :oops:
Zijn er ook mensen die net als mij af en toe een beetje van pokeren houden? :)
Tijdje gespeeld bij Everest.
De ene keer win je wat, dan werd ik weer overmoedig. Inzet was max. $50 p/m anders liep het uit de klauwen. En wat je zegt zeer verslavend dat je af en toe gelijk door kon naar je werk en half gaar in de rondte lopen :mrgreen: [SIZE=2][/SIZE]
Zal inderdaad voor mij ook wel weer op vakantie worden, maar anders vind ik er eigenlijk niks aan.
Grappig, is net als roken om deze maar te gebruiken.
Op vakantie, leuk/grappig/lol Dan komt de verslaving om te winnen, geloof me is niet leuk als je daar van af moet. Maar goed, volgende verslaving is dit forum :D [SIZE=2][/SIZE]
ook wel een verlaving, zo i zo 2x in de week..
hehe zo lang t goed gaat, geen slechte verslaving heur (A) rwa66 schreef:Ik speel wel eens Yahtzee met m'n vriendin. Da's poker met dobbelstenen. ;)dat kan je idd precies zo zien jah :P Ik moet zeggen dat dat ook een leuk spel is, wil ik ook wel weer eens een keer spelen :D Goliath schreef:rwa66 schreef:Ik speel wel eens Yahtzee met m'n vriendin. Da's poker met dobbelstenen. ;)dat kan je idd precies zo zien jah :P Dan speel ik liever Chapeau. Dat kan je nog meer vergelijken als poker met dobbelstenen. :) Goliath schreef:Zijn er ook mensen die net als mij af en toe een beetje van pokeren houden? :) https://nl.unibet.com/register/register.do [SIZE=2][/SIZE]
wie heeft vannacht gekeken ?
te maf voor woorden die Russin, gaat all-inn met 7-8 (harten) tegen 2 azen en pakt gewoon ff 1 miljoen $ met een flush
Ik heb al een jaar niet meer gepokerd denk ik. ik vind het wel leuk maar verder in mijn omgeving niemand. En op internet vind ik er geen hol aan.
|