+1
Alleen die bandenmerken... Kom op, dat monteer je toch niet :P
Alleen die bandenmerken... Kom op, dat monteer je toch niet :P
@ jeroen, ik heb nu nokians op mijn peugeot maar die bevallen me zeker goed. De banden boer advieseerde die beter als michelin's
Nokians zijn zeer goede banden, met nankang banden heb je of niet genoeg geld om auto te blijven rijden of heb je een diepgegronde doodswens
vorige auto had ik afgesporken bij de aankoop dat hij rondom nieuwe banden kreeg:P alleen vergeten een merk af te spreken:P stond nog net een merk op
mijn nankangs waren echt niks mis mee. Reed gewoon goed en grip was ook redelijk. Jah niet zo goed als mijn pirelli's maar die waren ook 3 keer zo duur. Voor het geld dat ik er voor betaalde (90 euro voor 4 banden) waren het goeie dingen. En zowel een setje pirelli's als een setje nankans gingen maar een half jaar mee.
Vraag ik me af wat je met je banden doet, als je ze na een half jaar opgerookt hebt :?
Is me maar met één band gelukt en dat is met Toyo Proxes T1 onder mijn MR2, die waren na 10.000km op.. Rest gaat allemaal tussen de 40.000 en 100.000km mee.. Het lijkt me dat bandentests en gebruikerservaringen genoeg zeggen over Nankangs. Het onderstel van de auto is nu echt het enige waar ik nooit op zou besparen, maar misschien is m'n leven me daar te lief voor (als in genoeg gezien onderweg) ;)
Vredestein koop ik ook nooit meer... 1 band heeft vanuit de fabriek een hobbel, tenminste... Wielen zijn recht, uitlijnen hielp niet en toch schudde de hele auto... Ik hou het gewoon bij michelin of pirelli. Toyo's vind ik gewoon te duur voor wat je er voor terug krijgt.
joh ik heb onder mijn A4 bandjes liggen van 55 euro/stuk
235/40R18 van het merk GoodRide (www.autobandenmarkt.nl) afrolgeluid is wat hoger, maja ik heb em verlaagd + 18" dus je hebt zoiezo altijd al meer herrie. verder voor de km's die ik per jaar rij met de audi (Zijn er nog geen 5000 per jaar) vind ik het zonde om er hele dure banden onder te gooien. in de winter staat de auto bijna alleen maar stil (Auto van de zaak ook) en in de zomer rij ik er bijna alleen de weekendjes mee. ik doe ook gewoon een week of 4 / 6 met een tank benzine :P Ik ben ook geen racer, en als je gewoon normaal rijd met deze banden is er niks aan de hand. ook in de regen merk ik er nie zoveel van, grip blijft oke enzo. Voor mij voldoen deze banden prima, van een ander merk betaal ik gerust voor een setje banden tegen de 600 euro aan voor deze maat. onder mijn andere audi zaten dunlops, en die gaven net zoveel herrie als deze en qua grip heb ik niet veel verschil gemerkt. (De banden die ik had heb ik natuurlijk wel eerst even duitse TUV testen van gelezen, en deze waren wel oke dus ach dan maak ik me nie druk) aangezien ze in duitsland ietsje strenger zijn met keuren dan in NL met dat hele TUV shit ben ik nie zo bang voor deze bandjes.
onder de gti's heb ik de dulop sp 9000 195 40 16 75,- p/s die bevalt mij erg goed slijten wel hard maar wel heerlijk grip .
en onder de 306 federal sport track 50,- p/s 195 45 16 en die hebben nu bijna 15000 weg en zien er nog uit als nieuw .
Vredestein Quatrac 3
Veel grip en niet onzuinig! Over afrolgeluid maak ik me niet druk, dat hoor ik toch niet :D
Goodyear vector 5+ voor het hele jaar...na +- 25000 nog 5mm over op de voorbanden(rij geregeld met een glisje in de banden weg)
Peugeot46 schreef:@ jeroen, ik heb nu nokians op mijn peugeot maar die bevallen me zeker goed. De banden boer advieseerde die beter als michelin'sKun je er ook mee bellen? |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Het "Jouw moment van de dag" topic | Muschkie | 1,522 | 507,018 |
18th August 2019 om 13:44 Laatste bericht: higgy |
|
het lach mij maar uit topic | Goliath | 37 | 35,518 |
30th October 2016 om 17:20 Laatste bericht: Milanarends |
|
Het goedkoop autorijden topic. | Herman456 | 12 | 5,363 |
23rd October 2015 om 21:47 Laatste bericht: Eric166 |
|
Het grote "welke boete(s) heb jij gehad" topic | erik306 | 636 | 127,637 |
15th July 2014 om 18:14 Laatste bericht: Bengel † |
|
Het dank je wel voor de donatie topic :) | Sander | 83 | 131,261 |
21st May 2014 om 09:07 Laatste bericht: fab306 |
|
Het als opritfoto's begonnen topic vol met mooie sneeuwfotos | coffeecup | 94 | 18,461 |
19th January 2013 om 00:19 Laatste bericht: Jeroen |
|
Fotosoep topic | Max | 21 | 6,535 |
5th February 2011 om 21:27 Laatste bericht: Den |