Beste 306 liefhebbers,
De koppakking van mijn peugeot 306 1.4xn uit 1999 heeft het begeven. Bij starten af en toe blauwe rook en er zit sludge en olie in kvs reservoir (niet onder de olie-vul-dop).
De auto heeft 105.000km erop zitten en ik wil nu de koppakking vervangen. Tevens ben ik aan het kijken hoe ik voor niet al teveel geld iets meer pk's kan winnen. Zodoende ben ik uitgekomen bij een gereviseerde xsi kop (compleet) van een 1.4 uit een 106. Na lang zoeken zou het allemaal moeten passen. Mijn vraag is; wat denken jullie hiervan. Is dit een goed idee. zijn er dingen waar ik op moet letten? Of raden jullie het af en kan ik beter de huidige kop laten vlakken.
Vriendelijke groeten,
Ruud
De koppakking van mijn peugeot 306 1.4xn uit 1999 heeft het begeven. Bij starten af en toe blauwe rook en er zit sludge en olie in kvs reservoir (niet onder de olie-vul-dop).
De auto heeft 105.000km erop zitten en ik wil nu de koppakking vervangen. Tevens ben ik aan het kijken hoe ik voor niet al teveel geld iets meer pk's kan winnen. Zodoende ben ik uitgekomen bij een gereviseerde xsi kop (compleet) van een 1.4 uit een 106. Na lang zoeken zou het allemaal moeten passen. Mijn vraag is; wat denken jullie hiervan. Is dit een goed idee. zijn er dingen waar ik op moet letten? Of raden jullie het af en kan ik beter de huidige kop laten vlakken.
Vriendelijke groeten,
Ruud