Hallo,
Mijn naam is Ronnie en ik woon in Veghel.
Dat ligt zo'n beetje tussen Eindhoven en 's Hertogenbosch.
Ik zit al wel een tijdje op het forum en dat komt omdat ik eerst een rode 306 XSi 2.0 1998 had.
Helaas is deze zeer vroegtijdig gaan leiden aan een kapotte koppakking en heb toen besloten om hem weg te doen. (gekocht voor 500euro dus kon ook niet veel verwachten)
Nu ben ik al ongeveer 7 maanden trotse eigenaar van een 306 1.8 16v 1991.
Half leren bekleding, Airco, stuurbekr., elec.-spiegels -koplampen en -ramen.
Dus ik ben nu helemaal trots!
foto:
Ondertussen een JBL versterkertje en subwoofertje ingebouwd. (niks speciaals, 1000watt)
En vorige week heb ik er nieuwe lampjes ingezet:
Wat ik er nog meer mee ga doen:
- Sportief luchtfilter (voornamelijk geluid, ik wil het ietsjes heftiger en als 2de meer PK's)
- Verlagen (ook een beetje voor het uiterlijk. 2 of 3cm maar, puur voor het wat strakke uiterlijk)
Ik ben echter compleet nieuw op dit gebied en ben nog flink aan het uitzoeken welke onderdelen goed zijn en waarmee hij nog gewoon door de keuring heen kan ;)
Maar eerst is de Airco aan de beurt! (want die is stuk)
(edit)
Als ik de auto van de week een keer gewassen, gestofzuigd en opgeruimd heb dan zal ik wat meer foto's plaatsen.
Mijn naam is Ronnie en ik woon in Veghel.
Dat ligt zo'n beetje tussen Eindhoven en 's Hertogenbosch.
Ik zit al wel een tijdje op het forum en dat komt omdat ik eerst een rode 306 XSi 2.0 1998 had.
Helaas is deze zeer vroegtijdig gaan leiden aan een kapotte koppakking en heb toen besloten om hem weg te doen. (gekocht voor 500euro dus kon ook niet veel verwachten)
Nu ben ik al ongeveer 7 maanden trotse eigenaar van een 306 1.8 16v 1991.
Half leren bekleding, Airco, stuurbekr., elec.-spiegels -koplampen en -ramen.
Dus ik ben nu helemaal trots!
foto:
Ondertussen een JBL versterkertje en subwoofertje ingebouwd. (niks speciaals, 1000watt)
En vorige week heb ik er nieuwe lampjes ingezet:
Wat ik er nog meer mee ga doen:
- Sportief luchtfilter (voornamelijk geluid, ik wil het ietsjes heftiger en als 2de meer PK's)
- Verlagen (ook een beetje voor het uiterlijk. 2 of 3cm maar, puur voor het wat strakke uiterlijk)
Ik ben echter compleet nieuw op dit gebied en ben nog flink aan het uitzoeken welke onderdelen goed zijn en waarmee hij nog gewoon door de keuring heen kan ;)
Maar eerst is de Airco aan de beurt! (want die is stuk)
(edit)
Als ik de auto van de week een keer gewassen, gestofzuigd en opgeruimd heb dan zal ik wat meer foto's plaatsen.