Waar zit het interieurfilter vd airco in een type 3 (break)?
Onder het handschoenenkastje?
Makkelijk te vervangen?
Quanta costa?
Onder het handschoenenkastje?
Makkelijk te vervangen?
Quanta costa?
Waar zit het interieurfilter vd airco in een type 3 (break)?
Onder het handschoenenkastje? Makkelijk te vervangen? Quanta costa?
Ik heb daar ook eens een vraag over gesteld.
(Topic van x-jaar geleden) Ik vroeg toen iets over het interieurfilter, omdat de vorige eigenaar er in gerookt had (getver) Dus als het airofilter ook in een break zit, wil ik dat wel weten.... Frisby
Nog even omhooggehaald: is dit definitief zeker? Heb laatst t filter in de Corolla van m'n vriendin vervangen. brrrr, wat was dat vies. Als de 306 er een heeft wil ik hem toch wel eens inspecteren.
306jes hebben geen interieur filter...
stinkt de auto van binnen???? heb je airco???? laat dan het kachel systeem en de condensor reinigen met airco reiniger zit er vermoedelijk schimmel in het systeem...
kijk voor filters etc. eens op de site van www.winparts.nl kan je via je kenteken controleren of er een filter in je auto zit en wat het kost
Kijk hier staat dat er wel filters voor zijn
heb er verder ook geen verstand ofzo van maar dacht zeg het ff.
https://www.amsoil.com/Products/oil_airf...U-3435.pdf
helemaal onderaan de beschrijving hoe te handelen. excuus, onder elke foto een beschrijving
altijd handig voor de mensen die het niet weten. direct ff gesaved voor als de link dood gaat ;)
henky306 schreef:altijd handig voor de mensen die het niet weten. direct ff gesaved voor als de link dood gaat ;)ach, ik had ff de zoekfunctie gebruikt ;) Had ik op internet gevonden, heb zelf voor mijn ph2 hatchback met Airco ook een interieurfilter gekocht, maar kon hem nergens tussen plaatsen. er is dus wel een uitvoering met zo'n filter, en zo niet dan past ie na wat hobbyen ook wel denk ik :p
'98 PEUGEOT 306 1.6 5DRS
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Interieurfilter | oembaloem | 18 | 3,793 |
10th May 2009 om 11:01 Laatste bericht: Bengel † |
|
interieurfilter stinkauto | frisby | 18 | 3,762 |
28th April 2008 om 13:12 Laatste bericht: gijs |