Nou, aangezien mijn peugeot 306 dit jaar waarschijnlijk weer de pyreneeen gaat bezoeken dit jaar omdat met de fiat brava jtd waar we eigenlijk mee zouden gaan de krukaslager kapot is gegaan en die airco ook kapot is gegaan daardoor.
Nou moet mijn auto wel een grote beurt hebben wil ik weer gaan dit moet er gebeuren volgens mij:
Accu die is al 6mnd slecht.
Olie/Filter
Dieselfilter
luchtfilter
Verstuivers ( weet iemand hoe dit te vervangen is? aangezien ze er volgens mij al 300.000 op zitten)
Distributieriem: die zit nu op 90.000 nou wil ik het niet zien gebeuren dat hij onderweg knapt dus die moet ook vervangen worden met de spanrollen en evt waterpomp.
Nou, Accu, olie,filters etc kan ik allemaal zelf vervangen geen probleem.
De verstuivers! is dit te doen? waar kan ik nieuwe halen? wat kost het om het te laten doen?
Distributieriem: zelf nog nooit gedaan, is het zelf te doen? veel werk? wat kost het om het te laten doen.
Vergeet ik iets?
groetjes
Nou moet mijn auto wel een grote beurt hebben wil ik weer gaan dit moet er gebeuren volgens mij:
Accu die is al 6mnd slecht.
Olie/Filter
Dieselfilter
luchtfilter
Verstuivers ( weet iemand hoe dit te vervangen is? aangezien ze er volgens mij al 300.000 op zitten)
Distributieriem: die zit nu op 90.000 nou wil ik het niet zien gebeuren dat hij onderweg knapt dus die moet ook vervangen worden met de spanrollen en evt waterpomp.
Nou, Accu, olie,filters etc kan ik allemaal zelf vervangen geen probleem.
De verstuivers! is dit te doen? waar kan ik nieuwe halen? wat kost het om het te laten doen?
Distributieriem: zelf nog nooit gedaan, is het zelf te doen? veel werk? wat kost het om het te laten doen.
Vergeet ik iets?
groetjes