Met dit warme weer word me motor veel te warm de teller staat steeds op 110 ongeveer en bij loopt ook heel lang na te blazen als ik de motor uit heb gezet weten jullie misschien wat dat is ?
Die van mij loopt ook een beetje warm met dit weer als ik (veel) stil sta, hij komt echter niet boven de 100C uit, bij 100C slaat de koelven aan en dan loopt hij langzaam terug naar 90.
hoi allemaal
ik wil rocco niet laten schrikken maar ik heb gisteren zoiets mee gemaakt alleen bij mij gaf de peugeot stop teken. ging naar de garage thermostaat kapot. Vervangen MAAR we kwamen (ik en de monteur) dat de auto water binnen lekte , Kachelradiator kapot dus.
ik weet eigenlijk niet of de oorzaak van de kapotte radiator toch de defecte hermostaat was.
ik gun het niemand.
Hmmmmm die 1.4 tjes vertonen de laatste tijd wel erg veel mankementen :?
Vraagje, dat er water in de auto kwam door de kachel, rook je al iets ?
die lucht vergeet je nooit, anders is alleen je thermostaat kapot en niet de kachel.
ik heb na het ontluchten geen problemen meer gehad na het bij vullen van de radiator is alles nog steeds okeej en hij zit nog vol dus is ook niet lek na wat gerben zei heb ik even aan de passagiers kant gekeken naar water of lekkage daar kon ik ook niks vinden
rocco37 schreef:ik heb na het ontluchten geen problemen meer gehad na het bij vullen van de radiator is alles nog steeds okeej en hij zit nog vol dus is ook niet lek na wat gerben zei heb ik even aan de passagiers kant gekeken naar water of lekkage daar kon ik ook niks vinden
mvg rocco
Nou ben ik misschien blond, maar ontluchten van de radiator, gebeurt toch vanzelf?