ik heb een subwoofer en ik kon nergens een gootje vinden om mijn kabels doorheen te trekken naar achteren in mijn xsi uit 94 hebben jullie misschien een idee of hetzelfde probleem gehad ?
Als je even goed zoekt hier op het forum kom je daar wel het een en ander over tegen. Er is wel een plekje waar je een (net al te dikke) kabel doorheen kan krijgen.
vanaf de accu naar binnen dat lukt me best we na een beetje proberen maar ik bedoelde vooral hoe ik me kabel het beste uit het zicht van voor naar achter kan trekken want er zit geen gootje langs de deur waar je de kabels doorheen kan laten gaan naar achteren
rocco37 schreef:ik heb een subwoofer en ik kon nergens een gootje vinden om mijn kabels doorheen te trekken naar achteren in mijn xsi uit 94 hebben jullie misschien een idee of hetzelfde probleem gehad ? kijk hier eens https://www.306-forum.nl/viewtopic.php?t...sc&start=0 zelfs mij is het gelukt :D rocco37 schreef:vanaf de accu naar binnen dat lukt me best we na een beetje proberen maar ik bedoelde vooral hoe ik me kabel het beste uit het zicht van voor naar achter kan trekken want er zit geen gootje langs de deur waar je de kabels doorheen kan laten gaan naar achteren Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Je trekt gewoon de bekleding los en je stouwt daar de kabel tussen. Als je een veel dikkere kabel hebt dan moet je even de stoelen er uit halen. Dat heb ik gedaan. Stoel er uit en je kan de kabels zo trekken. Neem wel de tijd ervoor om het netjes te doen. Bij mij duurde het 2 dagen voordat alles er netjes in zit.
Daar zit bij mij dus wel het probleem,
heb een 97 sedan xr maar kan nergens iets vinden waar ik de plus kabel naar binnen kan laten lopen
Achter/onder je rembekrachtiger zit een rubber in je schutbord, daar past hij door heen.
Is ff moeilijk te zien, je zal met je hoofd ondersteboven moeten. Van binnenuit kan ook maar dan moet je dash los en daar ben je niet blij mee. |