Ik ben sinds vandaag de nieuwe eigenaar van een 306..
Ik heb uit mijn corolla mijn audio installatie gehaald en deze wil ik nu in de 306 inbouwen..
Dit betreft een sub, versterker en een compo setje..
Nu heb ik al t 1 en ander opgezocht voor t inbouwen van de audio..
De plus kabel door t schutbord krijgen is geen probleem, maar nu komt t...:
Wat is de beste manier om de kabels van voor naar achter te krijgen?
Ik heb al naast de stoelen gekeken maar t lijkt alsof de vloerbekleding vastgelijmd zit aan de dorpel dus ik weet niet of t een slim idee is om dat los te trekken..
Nu had ik nog een ander idee... door t midden, dus onder t middenconsole door..
Maar als de plus kabel en de RCA kabels daar langs heen haal, dan gaat t toch storen.. ik bedoel, deze 2 kabels moeten toch apart naar achter gaan.. In mijn corolla had ik bij de passagierskant de plus kabel en via de bestuurderskant de RCA kabel, maar die dorpels waren makkelijk los te halen..
Hoe kan ik dit t beste oplossen?
Ik hoor jullie goede ideen graag deze kant op komen :D
Grtz Kev
Ik heb uit mijn corolla mijn audio installatie gehaald en deze wil ik nu in de 306 inbouwen..
Dit betreft een sub, versterker en een compo setje..
Nu heb ik al t 1 en ander opgezocht voor t inbouwen van de audio..
De plus kabel door t schutbord krijgen is geen probleem, maar nu komt t...:
Wat is de beste manier om de kabels van voor naar achter te krijgen?
Ik heb al naast de stoelen gekeken maar t lijkt alsof de vloerbekleding vastgelijmd zit aan de dorpel dus ik weet niet of t een slim idee is om dat los te trekken..
Nu had ik nog een ander idee... door t midden, dus onder t middenconsole door..
Maar als de plus kabel en de RCA kabels daar langs heen haal, dan gaat t toch storen.. ik bedoel, deze 2 kabels moeten toch apart naar achter gaan.. In mijn corolla had ik bij de passagierskant de plus kabel en via de bestuurderskant de RCA kabel, maar die dorpels waren makkelijk los te halen..
Hoe kan ik dit t beste oplossen?
Ik hoor jullie goede ideen graag deze kant op komen :D
Grtz Kev