Het zal nooit zo mooi worden als in een hatchback.
Er zitten wel grote gaten in de scheiding achterbank-kofferbak, dus het is wel goed te doen hoor.
Klinkt ook niet verkeerd hoor, maar je lever wel wat in. Daarintegen is een open dak zoveel beter :P
Ik heb een active onder de bijrijders stoel ligen in me cab. van pioneer, en moet zeggen dat daar goed geluid uit komt!!...
ben zelf ook al bezig met een kist voor in de kofferbak, maar door de kleine hoogte (onder de kapbak zegmaar) kan je eigenlijk geen fatsoenlijke sub kwijt.. ben nu aan het kijken voor 18cm sub's..
Ik zoek ook nog een sub voor de cabrio.
Ik heb 2 lpg tanks onder de bak van de kap liggen dus aan de gaten in het achterpaneel heb ik denk ik niets.
Welke heb jij onder je stoel?
Ok, die gaten zijn wel wat groter te maken zo te zien, maar kom je ermee weg als de kap open is of valt die in de kofferruimte?
Ik rij momenteel met een 12inch sub. LA vc2 met daarop een monoblok.
Maar aangezien ik niet goed kan zien hoe het eruit ziet als de kap open is in de kofferruimte, kan ik ook niet beoordelen of het gaat passen.
Is het mogelijk om een 12inch tegen de achterbank te plaatsen of komt die dan in de knoei met de kap??
Ik rij met een gesloten kist, omdat ik niet een extreem harde/lompe bass wil maar wel een mooie strakke bass en hierdoor kan de kist ook wat kleiner blijven als een gepoorte kist. Echter wordt aangeraden om de gesloten kist met sub. zo strak mogelijk tegen de achterbank te plaatsen....
En de sub. onder de stoel lijkt me niet echt een oplossing, omdat je dan snel gebonden zit aan een max. 8 inch subwoofer met een heel klein kistje erom die niet zo mooi lage bass tonen kan geven als een 12 inch sub.
Een sub heeft gewoon een goede kist nodig om druk op te bouwen en een kist onder de stoel is wel handig maar lijkt me kwalitatief niet echt een mooie bass uit komen......(correct me if i'am wrong).
ok een wat ouder topic maar heeft iemand met een cabrio misschien een foto van de achterklep? wil graag een sub erin douwen maar moet wel even weten wat mogelijk is.
thanx, zoals ik al vermoed past daar niet zo snel een grotere sub in.
Hopelijk krijg ik morgen eindelijk mijn cabrio, heb wel andere speakers gekocht. maar hier zal ik wel een ander topic van maken..
150 watt rms pompen ze er nog uit, woensdagavond weet ik hoe het klinkt :)
Foei Foei!! Een sub pomp geen RMS waardes he. Dat doet de versterker alleen
(tenzij het een actieve is maar dat kan ik me van kicker niet voorstellen)
Oja, en verwacht niet te veel van die dingen. Ik heb een 6,5 inch subje van Intertechnick (helemaal van kevlar echt een mooi ding) maar er komt net wat meer uit dan een gewone kick bass. Wel erg leuk zijn die dingen om in je deur te maken samen met een compo setje. Daar zijn ze heeeel erg lekker voor.
Ik heb geen flouw idee wat roze ruis is. Maar ik heb zat subjes op 220V gezien die daarna gezellig door speelden. Dat zal dit arme kickertje niet halen, maar een burp van 1kw moet ie wel kunnen overleven.