Hier is altijd een supergoede sfeer... op het BMW7 forum hebben de mods geregeld ruzie enzo.. en toen is het een keer zo uit de hand gelopen dat het forum 2 dagen dicht is gegaan.... dat heb je hier niet :D en dat vind ik zo leuk aan dit forum :)
idd een trieste situatie
daar hebben wij (en ik mag hopen hun ook) een mod-topic voor.
ik moet hier wel benadrukken dat er geen ruzies of conflicten onderling zijn.
De sfeer is goed en mede aan de leden (jullie) te danken.
simpeler zou zijn. als je toch de "macht" hebt om een forum te sluiten een mod van zijn/haar status te ontdoen.
beetje rare actie om een conflict zo uit te vechten.
Als de leden gewoon met respect metelkaar omgaan, hoeven de mods ook niks te doen :P . Forum moet je beheren en niet beheersen.
Pandaforum wordt beheerst en dat is erg vervelend. Als de mods bepaalde posts niet zint, wordt het kwakkeloos verwijdert. En de mod zelf is geen liefhebber van Panda's, omdat deze om de 2 á 3 jaar een andere koopt. Zit een beetje roest aan de onderkant en mij voor gek verklaren dat ik een denitrolbehandeling op me Panda heb. Maar de mijne heb ik nog steeds :P .
Er zijn genoeg BMW en Panda Fora waar iedereen wel met elkaar en met respect om gaan.
Toch vind ik het jammer om te horen (lezen) dat dit bij jullie niet het geval is.
(kan daar ook een Ford forum aan toe voegen)
hier zal hooguit een post worden verplaatst, word je post verwijderd dan is er iets niet in de haak dan krijg je daar een PB van.
We laten iedereen in zijn waarde, of de post nu wel of niet nuttig is, iedereen kijkt er nu eenmaal anders tegen aan of heeft een soortgelijk iets aan de hand gehad.
idd je hebt gelijk, probeer eens een Fiat forum die zullen vast wel een rubriek Panda hebben.
niet dat ik je weg wil hebben, op een Fiat forum vind je gerichtere antwoorden voor je auto
Stel toch ook geen vragen over Fiat hier :P . Zit al bij een algemeen Fiat forum, alleen daar gebeurt ook niet veel. Twingo forum is wel weer leuk. Hier zit ik omdat wegpiraatje 306 een 306 heeft. Die zal ik v/d week eens grondig schoonmaken en de thermostaat vervangen :D .
een mods team moet geselecteerd zijn uit mensen die op 1 lijn met elkaar zitten... kom je op een forum waar mods onderling ruzie hebben, dan zitten die mods al niet op 1 lijn :roll:
Niet geheel waar
TvH is onder ons de technicus
Gerben en Henky 306 lopen over met aansluitingen
Coffeecup een geweldenaar met interieur
Sander moet de boel bij elkaar houden
Ik lul er maar wat op los :P
iedereen doet zo zijn eigen ding, zei ik ook niks over, wat ik bedoel is dat op elk forum regels zijn die nageleven worden, en kwa regels moeten moderators 1 lijn met elkaar trekken, dit om verwarring naar de leden te voorkomen ;)