Mijn naam is Peter, 28 jaar en kom uit Zuid-Holland.
Ik heb me hier aangemeld om wat meer specifieke kennis van de 306 op te doen. Mijn vrouw rijdt een 1.6 XT uit '97, we hebben ook nog een BMW 728i '96er waar ik wat meer tijd aan besteed (mod's, bmw7forum etc.).
Onderhoud aan beide auto's doe ik zelf.
Foto's heb ik momenteel niet (van de 306 dan), het is nog een complete standaard uitvoering in het boswachtersgroen
Ik heb me hier aangemeld om wat meer specifieke kennis van de 306 op te doen. Mijn vrouw rijdt een 1.6 XT uit '97, we hebben ook nog een BMW 728i '96er waar ik wat meer tijd aan besteed (mod's, bmw7forum etc.).
Onderhoud aan beide auto's doe ik zelf.
Foto's heb ik momenteel niet (van de 306 dan), het is nog een complete standaard uitvoering in het boswachtersgroen

![[Afbeelding: dsc1813-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/1970/01/dsc1813-1.jpg)
![[Afbeelding: dsc4212a-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/1970/01/dsc4212a-1.jpg)