Hallo beste forumleden,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Alpine 1004rr met uitklapscherm en heb hierop mijn iphone aangesloten middels een AV-kabel (voor beeld en geluid) zodat ik Tomtom en andere applicaties kan zien op het alpine scherm.
Dat is allemaal gelukt alleen nu komt het:
De Iphone zit aangesloten op het ingangssignaal van de radio(aux)
Nu stel ik mijn radio in op (Aux in) en kan ik middels de knop VSEL switchen tussen 2 soorten aux beelden.
VSEL 1 beeld is helemaal stabiel, maar krijg geen zicht op de Iphone.
VSEL 2 beeld is niet stabiel(trilt erg) en krijg wel zicht op de Iphone.
Nu kan je via instelling de achtergrondkleur instellen op b.v groen of blauw en dan wordt het beeld meteen stabiel, maar dit werkt alleen op VSEL 1 beeld.....
Hoe kan ik VSEL 2 beeld stabiel krijgen ??
of hoe kan ik ervoor zorgen dat de Iphone herkend wordt op VSEL 1 beeld??
Daarnaast heb ik nog een probleem, dat als de Iphone aangesloten is en ik draai de volumeknop open....dan is er een zeer irritant zoom/ruis geluid hoorbaar.
Hoe is dit op te lossen?? :)
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Alpine 1004rr met uitklapscherm en heb hierop mijn iphone aangesloten middels een AV-kabel (voor beeld en geluid) zodat ik Tomtom en andere applicaties kan zien op het alpine scherm.
Dat is allemaal gelukt alleen nu komt het:
De Iphone zit aangesloten op het ingangssignaal van de radio(aux)
Nu stel ik mijn radio in op (Aux in) en kan ik middels de knop VSEL switchen tussen 2 soorten aux beelden.
VSEL 1 beeld is helemaal stabiel, maar krijg geen zicht op de Iphone.
VSEL 2 beeld is niet stabiel(trilt erg) en krijg wel zicht op de Iphone.
Nu kan je via instelling de achtergrondkleur instellen op b.v groen of blauw en dan wordt het beeld meteen stabiel, maar dit werkt alleen op VSEL 1 beeld.....
Hoe kan ik VSEL 2 beeld stabiel krijgen ??
of hoe kan ik ervoor zorgen dat de Iphone herkend wordt op VSEL 1 beeld??
Daarnaast heb ik nog een probleem, dat als de Iphone aangesloten is en ik draai de volumeknop open....dan is er een zeer irritant zoom/ruis geluid hoorbaar.
Hoe is dit op te lossen?? :)