Heey 306-bezitters,
Ik heb afgelopen zaterdag een 306 opgehaald in amsterdam.
Dit omdat ik vorige week woensdag mijn ibiza '97 kort gereden heb.
Hier de fotos op brandweer112.nl:
https://www.brandweer112.nl/fotos/10588/...lwijk.html
Ik heb een dagje in het ziekenhuis moeten doorbrengen met een zware hersenschudding.
Maar nu gaat alles weer redelijk, alleen nog wat hoofdpijn en duizelig.
maar terug naar de 306, hij ziet er van binnen goed uit alleen van buiten is het volgens mij een botsauto geweest.
Overal kleine deuken/krassen etc.
Maarja hij rijd verder goed en zonder rare bijgeluiden.
Vandaag al koelvloeistof vervangen en de linker portier goed gehangen(sloot niet zo makkelijk) en mijn radio overgezet.
morgen nog remblokken vervangen en olie en filter.
Dan nog even de boxen inbouwen die ik al had en dan zit dat ook allemaal weer op zijn plek.
En even een keer goed wassen en poetsen van buiten en binnen.
nu heb ik ook meteen een vraagje, ik denk dat 1 van mijn deurschakelaars het niet doet.
Aangezien de binnenverlichting constant blijft branden als de deuren dicht zijn, en dat als je het contact afzet hij meteen begint te piepen dat het licht nog aanstaat.
Terwijl dat normaal pas is als je het contact uit zet en dan de deur open doet.(toch?)
Misschien iemand hier ervaring mee?..
foto's heb ik helaas nog niet gemaakt.
Ik heb afgelopen zaterdag een 306 opgehaald in amsterdam.
Dit omdat ik vorige week woensdag mijn ibiza '97 kort gereden heb.
Hier de fotos op brandweer112.nl:
https://www.brandweer112.nl/fotos/10588/...lwijk.html
Ik heb een dagje in het ziekenhuis moeten doorbrengen met een zware hersenschudding.
Maar nu gaat alles weer redelijk, alleen nog wat hoofdpijn en duizelig.
maar terug naar de 306, hij ziet er van binnen goed uit alleen van buiten is het volgens mij een botsauto geweest.
Overal kleine deuken/krassen etc.
Maarja hij rijd verder goed en zonder rare bijgeluiden.
Vandaag al koelvloeistof vervangen en de linker portier goed gehangen(sloot niet zo makkelijk) en mijn radio overgezet.
morgen nog remblokken vervangen en olie en filter.
Dan nog even de boxen inbouwen die ik al had en dan zit dat ook allemaal weer op zijn plek.
En even een keer goed wassen en poetsen van buiten en binnen.
nu heb ik ook meteen een vraagje, ik denk dat 1 van mijn deurschakelaars het niet doet.
Aangezien de binnenverlichting constant blijft branden als de deuren dicht zijn, en dat als je het contact afzet hij meteen begint te piepen dat het licht nog aanstaat.
Terwijl dat normaal pas is als je het contact uit zet en dan de deur open doet.(toch?)
Misschien iemand hier ervaring mee?..
foto's heb ik helaas nog niet gemaakt.