ik ben eigelijk op zoek naar een verklaring van de kleuren van de de bedrading die naar mijn slot gaan. . . . ik zit met het volgende:
Ik heb CV met AB. Als ik de de auto met de AB op slot wil zetten, hoor ik een ratelend geluid. De slotstift gaat dan ook niet naar beneden. Van de overige 3 deuren zakken ze wel, maar gaan na 1 seconde gelijk weer open.
Ook als ik de deur sluit met de sleutel, geeft dit zelfde resultaat. Conclusie is dus dat ik nu mijn auto niet meer op slot krijg. :oops:
Ik heb het slot reeds gedemonteerd, ook als ik de stekker loslaat gaan de overige deuren niet op slot. Ik heb dus bedacht dat er iets van een veiligheid in zit, die ziet dat er 1 deur niet op slot is, en dus springen de andere ook open.
Om het probleem op te lossen, zijn er naar mijn idee 2 mogelijkheden:
1. Nieuw slot. . . . maar ik denk dat het een vrij duur ding is; ik ben al op de sloop geweest maar daar heb ik geen gelijke gevonden.
2. De deuren op slot doen met de sleutel, maar dan het schijnbare sigsnaal geven dat het betreffende slot wel oké is zg maar.
Ik denk de 2e optie te kunnen bereiken door 2 draden aan elkaar te leggen. Ik heb dan het idee dat ik gewoon de deur met de sleutel op slot kan doen, en dat de andere dan nog steeds op de CV mee sluiten. En ook met openen. Alleen als ik met de sleutel de passagiersdeur open, zal de rijdersdeur niet openen. . . . .. . . . denk ik. . . ..
Mijn vraag is eigenlijk . . . . klopt het een beetje wat ik zeg? Wat zou zo'n slot nieuw kosten? Wie heeft een elektrisch schema van het slot, of kan mij aangeven welke draden ik zou moeten hebben?
hoor graag. . . .. kan de auto weer op slot. . . . . en heb ik kand dat ik maandag mijn geredschap nog in de auto heb. . . .. :D
Raymond uit De Meern
Ik heb CV met AB. Als ik de de auto met de AB op slot wil zetten, hoor ik een ratelend geluid. De slotstift gaat dan ook niet naar beneden. Van de overige 3 deuren zakken ze wel, maar gaan na 1 seconde gelijk weer open.
Ook als ik de deur sluit met de sleutel, geeft dit zelfde resultaat. Conclusie is dus dat ik nu mijn auto niet meer op slot krijg. :oops:
Ik heb het slot reeds gedemonteerd, ook als ik de stekker loslaat gaan de overige deuren niet op slot. Ik heb dus bedacht dat er iets van een veiligheid in zit, die ziet dat er 1 deur niet op slot is, en dus springen de andere ook open.
Om het probleem op te lossen, zijn er naar mijn idee 2 mogelijkheden:
1. Nieuw slot. . . . maar ik denk dat het een vrij duur ding is; ik ben al op de sloop geweest maar daar heb ik geen gelijke gevonden.
2. De deuren op slot doen met de sleutel, maar dan het schijnbare sigsnaal geven dat het betreffende slot wel oké is zg maar.
Ik denk de 2e optie te kunnen bereiken door 2 draden aan elkaar te leggen. Ik heb dan het idee dat ik gewoon de deur met de sleutel op slot kan doen, en dat de andere dan nog steeds op de CV mee sluiten. En ook met openen. Alleen als ik met de sleutel de passagiersdeur open, zal de rijdersdeur niet openen. . . . .. . . . denk ik. . . ..
Mijn vraag is eigenlijk . . . . klopt het een beetje wat ik zeg? Wat zou zo'n slot nieuw kosten? Wie heeft een elektrisch schema van het slot, of kan mij aangeven welke draden ik zou moeten hebben?
hoor graag. . . .. kan de auto weer op slot. . . . . en heb ik kand dat ik maandag mijn geredschap nog in de auto heb. . . .. :D
Raymond uit De Meern