Goed mijn plafonnière was ooit door een vorige eigenaar gemold. Gevolg was dat de plafonnière enkel nog vast geschroefd kon worden aan 1 kant. Hierdoor zat de plafonnière niet goed vast en hing deze een stukje te laag waardoor er ruimte tussen de plafonnière en het stof van het dak ontstond. Dit zag er enigszins goedkoop uit en ik ergerde me er al enige tijd aan.
Over goedkoop gesproken:
We kunnen dit euvel makkelijk repareren. We nemen 2 spijkers (die ik gebruikt heb zijn 2mm), een boor (ik heb 2mm gebruikt) en boormachine.
De foto's hieronder vertellen de rest denk ik wel aardig duidelijk.
Ik ga zo de spijkertjes ook nog evenverlijmen met het plastic waar de spijkers inzitten.
Tijdens het rijden gaat het misschien wat liggen trillen en lubbert het gaatje waar de spijker in zit mogelijk uit. Ik heb niet graag spullen 2x in mijn handen dus doe ik het in 1x liever gelijk goed :roll:
Over goedkoop gesproken:
We kunnen dit euvel makkelijk repareren. We nemen 2 spijkers (die ik gebruikt heb zijn 2mm), een boor (ik heb 2mm gebruikt) en boormachine.
De foto's hieronder vertellen de rest denk ik wel aardig duidelijk.
Ik ga zo de spijkertjes ook nog evenverlijmen met het plastic waar de spijkers inzitten.
Tijdens het rijden gaat het misschien wat liggen trillen en lubbert het gaatje waar de spijker in zit mogelijk uit. Ik heb niet graag spullen 2x in mijn handen dus doe ik het in 1x liever gelijk goed :roll: