Ik heb een paar weken geleden mijn aandrijfas gebroken, had hem langs een paar mensen gebracht die de auto na zouden kijken en vonden het vreemd om te zien dat de as bij het wiel was afgebroken maar ja, ik heb toen een nieuwe aandrijfas bij de sloop weg gehaald en heb die toen zelf vervangen, toen ik even een rondje ging rijden leek die prima te zijn, ik ben de volgende ochtend weer naar school gereden met de auto. toen ik de brug op moest hoorde ik een kloppend geluid dat ik bij mijn vader in de auto ook eerder had gehoord toen zijn homokineet ten einde was alleen bij hem was het geluid alleen te horen in de bochten...
bij mijn auto hoor ik het alleen wanneer de auto een beetje kracht moet zetten. zelfde dag nog moest ik een drempel op, moest toen even remmen en dan weer verder de drempel hoorde en toen hoorde ik een harde knal bij de aandrijfas weg komen net alsof die weer gebroken was.
als ik met mijn hand de wiel heen en weer beweeg hoor je ook soms iets net alsof er iets los zit, weet nu iemand misschien wat er mis zou kunnen zijn? o.O
bij mijn auto hoor ik het alleen wanneer de auto een beetje kracht moet zetten. zelfde dag nog moest ik een drempel op, moest toen even remmen en dan weer verder de drempel hoorde en toen hoorde ik een harde knal bij de aandrijfas weg komen net alsof die weer gebroken was.
als ik met mijn hand de wiel heen en weer beweeg hoor je ook soms iets net alsof er iets los zit, weet nu iemand misschien wat er mis zou kunnen zijn? o.O