beste lezers en fiere Puch bezitters
ik ga een poging doen om mijn koppeling, druklager (buté) en mss oliekeerring te vervangen omdat deze laatste zouden durven lekken.
door mijn heel beperkte kennis maar redelijk handigheid zet ik deze in how-to
over enkele weken zou ik daaraan beginen maar eerst de nodige wisselstukken sprokkelen en de garage inrichten (houte blokken (geen brug), olie opvang bakje, motorsteun maken,....
en niet te vergeten de nodige info vergaren en als het nodig word met een checklist zodat ieder Puchbezitter aan de slag kan :)
ik ga een poging doen om mijn koppeling, druklager (buté) en mss oliekeerring te vervangen omdat deze laatste zouden durven lekken.
door mijn heel beperkte kennis maar redelijk handigheid zet ik deze in how-to
over enkele weken zou ik daaraan beginen maar eerst de nodige wisselstukken sprokkelen en de garage inrichten (houte blokken (geen brug), olie opvang bakje, motorsteun maken,....
en niet te vergeten de nodige info vergaren en als het nodig word met een checklist zodat ieder Puchbezitter aan de slag kan :)