dag mensen,
ik ben nieuw hier, en ben bezig met een 306 sedan ph1, van een kennis.
deze heeft een probleempje voor de apk; de aanjager werkt niet.
aan de 12v werkt de motor perfect.
de kachelweerstand is al vervangen en helpt niets.
ik heb geprobeerd de stroom te meten, maar ik kom niet verder als de motor.
ik ben nieuw bij de fransosen en helemaal niet bekend met de elektrische schakelingen van deze auto's.
ik heb de relais bekeken; volgens info hier moest het de 3e van rechts zijn boven de zekeringkast. deze heeft wel de onderste poll verbrand, maar schakeld zelf nog wel. op de stekker van de relais staat verder geen stroom.
nu denk ik dat; of de bedrading door gebrand is achter de kast, of dat de schakeling via het contact slot niet werkt.
nu mijn vraag;
- welke draad van het contact slot is voor de aanjager?
- hoe kan ik achter de zekering kast komen? (aangezien ik zo snel geen schroeven oid kon vinden)
- heeft iemand miss ander mogelijke oplossingen/tips?
alvast bedankt voor de hulp
ik ben nieuw hier, en ben bezig met een 306 sedan ph1, van een kennis.
deze heeft een probleempje voor de apk; de aanjager werkt niet.
aan de 12v werkt de motor perfect.
de kachelweerstand is al vervangen en helpt niets.
ik heb geprobeerd de stroom te meten, maar ik kom niet verder als de motor.
ik ben nieuw bij de fransosen en helemaal niet bekend met de elektrische schakelingen van deze auto's.
ik heb de relais bekeken; volgens info hier moest het de 3e van rechts zijn boven de zekeringkast. deze heeft wel de onderste poll verbrand, maar schakeld zelf nog wel. op de stekker van de relais staat verder geen stroom.
nu denk ik dat; of de bedrading door gebrand is achter de kast, of dat de schakeling via het contact slot niet werkt.
nu mijn vraag;
- welke draad van het contact slot is voor de aanjager?
- hoe kan ik achter de zekering kast komen? (aangezien ik zo snel geen schroeven oid kon vinden)
- heeft iemand miss ander mogelijke oplossingen/tips?
alvast bedankt voor de hulp