ben in het bezit gekomen van een prachtige 306 automaat, rijdt als een vorst, er zit een van de peugeot ingebouwde clarion radio/cassettespeler in, er staat in het schermpje code in, dat doe ik en er gebeurd niets, de dealer doet wazig omdat het misschien een ouder model betreft, 1999, wie weet hoe ik die radio weer aan de praat krijg.
zit die niet toevallig bij het instructie boekje?
dealer moet hem volgens mij zo kunnen opvragen... probeer anders eens een andere pug dealer in de buurt, sommige willen wel eens wat meer werk doen dan een ander.
ik heb wel de (juiste) code gekregen maar er blijven telkens streepjes verschijnen, de dealer (pouw) werkt niet echt mee.:@ het uitlezen lukte ook niet waarom is mij in ieder geval een raadsel.
na het intoetsen van volgens mij de juiste code doet die het niet en verschijnen er 4 x2 puntjes als ik dan band indruk komt weer het verzoek code in.
Motu
Wat word het nu ? Deze aan de praat krijgen of een nieuwe radio ? https://www.306-forum.nl/radio-omlijsting-t-4989.html
liever de originelen aan de praat krijgen maar als dat niet lukt dan in godsnaam maar een andere.
maar bevestig je de code wel door op een knop te drukken? kan me zo even niet voor de geest halen welke dat moet zijn... zo lang geleden dat ik dat eens gedaan heb.
ja lach maar :P was het niet dat je met de volume knop de nummers moest selecteren? mits dat een draaiknop was? bevestigen door in te drukken?
als jij het weet mag je het zeggen :)
hallo,ik zat met hetzelfde probleem,maar het is gewoon een kwestie van de juiste code intoetsen en dan moet hij het doen.je hoeft geen andere knoppen te bedienen.
Is het een Nederlandse auto? En weet je toevallig nog bij welke dealer de auto is geleverd?
Heel vaak zet een dealer de code van de auto in de computer om dit soort dingen te voorkomen. En anders kunnen zij de code ook nog opvragen. Dat heb ik bij de 206 van mijn moeder toen ook gedaan.
de dealer is bekend, heeft ook de code gegeven, echter zonder resultaat, hij wil het niet doen :(
rand voor een andere radio besteld, is binnen, verwijderen "oude" radio, wat net veel geweld door een kennis gebeurde, waarbij de rand ernstig beschadigde en wat stond er op de radio, de code, een andere als die door de dealer was gegeven, en werkte natuurlijk, heeft er iemand nog zo'n omlijsting voor me, ik wil de radio eigenlijk liever gebruiken. bvd.[/i][/b]
|