Enige tijd geleden heb ik per ongeluk mijn fietsleutel in het contact van mijn auto gedaan (blijkbaar toch nog niet helemaal wakker en de sleutels lijken enigzins op elkaar). Als gevolg hiervan paste mijn autosleutel daarna niet meer helemaal in het slot. Het probleem heb ik (tijdelijk) op kunnen lossen door een kopie van de autosleutel een stukje in te vijlen/zagen en het gaatje voor het stuurslot zo door te trekken. Het stuurslot werkt zo niet meer maar starten gaat gelukkig wel prima.
Ik heb op een forum gelezen dat dit wellicht nog te repareren is door het stuurslot terug te drukken en op gang te helpen met wd40. Aangezien ik het dashboard van de 306 nog niet open heb gehad vroeg ik me af of het contactslot goed te bereiken is zonder al te veel los te moeten halen?
Ik heb op een forum gelezen dat dit wellicht nog te repareren is door het stuurslot terug te drukken en op gang te helpen met wd40. Aangezien ik het dashboard van de 306 nog niet open heb gehad vroeg ik me af of het contactslot goed te bereiken is zonder al te veel los te moeten halen?